ברנז'ה: שווי החשיפה של כשרות צהר - 4.5 מיליון ש"ח - סרוגים

ברנז'ה: שווי החשיפה של כשרות צהר – 4.5 מיליון ש"ח

חודש לאחר שהקים את מיזם הכשרות האלטרנטיבית חושף משרד זליגר שומרון תקשורת את נתוני הסיקור התקשורתי של המיזם. מנתונים שהגיעו אשר נאספו על ידי 'יפעת מידע תקשורתי' עולה כי שווי קמפיין החשיפה התקשורתית בשבועיים מאז החל הוא כ-4.5 מיליון שקלים

author-image
ברנז'ה: שווי החשיפה של כשרות צהר - 4.5 מיליון ש"ח
  חשיפה של 4.5 מיליון שקל (צילום: יוסי זליגר)

חודש לאחר שהקים את מיזם הכשרות האלטרנטיבית חושף משרד זליגר שומרון תקשורת את נתוני הסיקור התקשורתי של המיזם. מנתונים שהגיעו אשר נאספו על ידי 'יפעת מידע תקשורתי' עולה כי שווי קמפיין החשיפה התקשורתית בשבועיים מאז החל הוא כ-4.5 מיליון שקלים

עיקר החשיפה התקשורתית של הקמפיין על פי נתוני יפעת התקיים ביומיים שלאחר ההשקה כאשר שווי הקמפיין התקשורתי שווה ערך ל-2.5 מיליון שח.

מי שניהל את מערך התקשורת של ארגון רבני צהר הוא משרד זליגר שומרון תקשורת, שמתמחה במגזר הדתי, על הקמפיין הופקד יועץ התקשורת דודי אביטן שעובד עם רבני צהר כבר שלוש שנים וחצי ובסיוע של גלעד גנץ, יועץ תקשורת במשרד.

איתן זליגר מבעלי המשרד אמר כי לקמפיין התקשורתי היו מספר ראשי חץ "היינו צריכים להגיע הן לבעלי העסקים והן לצרכני הכשרות. לשמחתנו הצלחנו לשלב את הקמפיין בעיתונות הכלכלית, ובכלל זה כתבה על המיזם במוסף 'ברקוד' במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 10, ומצד שני חשוב היה לנו להגיע גם לקהל צרכני הכשרות. שנמצא בעיקר באתרי המגזר הדתי".

120 כתבות במדיה הדתית

ביפעת הסבירו כי הסיבה המרכזית לשווי החשיפה הגבוה נעוצה בסיקור משמעותי במדיה הארצית והזכירו את הכתבה האיכותית במהדורת החדשות של ערוץ 10 ששווי החשיפה שלה בלבד היה קרוב למיליון ש"ח. ביפעת הדגישו כי המיזם תפס מקום מרכזי במדיות של המגזר הדתי, "מדובר על יותר מ-120 כתבות במדיות השונות של המגזר הדתי – זירה חשובה מאוד עבור ארגון רבני צהר" הסיקור התקשורתי נחלק בין ארבעת סוגי המדיה כאשר מספר האייטימים באינטרנט היה הגבוה ביותר עם למעלה מ-100 כתבות בשבועיים אך במונחי שווי החשיפה הובילה הטלוויזיה כאשר לשווי חשיפה של למעלה כ-2.3 מיליון שקלים.

מדובר על חשיפת שיא עבור ארגון רבני צהר שבממוצע מסוקר בהיקף של כ-40 כתבות בשבועיים ובתקופה הנוכחית סוקר בהיקף של פי שישה מכך.

משרד זליגר שומרון מייצג את ארגון רבני צהר כבר שנים רבות. בין לקוחות המשרד נמצאים תנועת הנוער בני עקיבא, ישיבות ואולפנות של בני עקיבא, מועצות מקומית אפרת ובית אל, ארגון אלומה, רשת החינוך מיתרים, קרן אחד לאחד ועוד.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
מדהים!! אם את הכסף הזה היו משקיעים
ירושלמי | 26-03-2018 15:47
בשידרוג מערך הכשרות של הרבנות הראשית - כמה כבוד תורה וקיים תורה היו מתרבים!! רק האגו, החמץ...
את הרבנות העסקנים, המאכרים, המינויים של ש"ס...אולי כבר עדיף לא להרים בכח. על גוויה לא משקיעים הנשמה יקרה. בל תשחית.
בל תשחית. | 26-03-2018 21:44
בל תשחית
2
ניסוח מטעה
אחד שמבין | 26-03-2018 16:52
הקורא התמים יכול לחשוב שצהר שילמו 4.5 מיליון שח עבור תקשורת. אך בפועל המשמעות היא רק שהתקשורת עסקה בהם בהיקף כזה ש*אם* היה צריך לשלם עליו הוא היה שווה 4.5 מיליון.
כמה שילמו בפועל?
רונה | 27-03-2018 8:23
גם חצי מחיר זה הרבב
3
צוהר-הרס היהדות=רפורמים מסוג חדש
דוד | 03-04-2018 22:09
תעצרו אותם עכשיו לפני שיהיה מאוחר ככה הרפורמים התחילו ואפי' בפחות מזה ותראו לאן הגיעו התבוללות וכו'
4
היום הפכו לעסקנים ואין ממלכתיות... חבל
בצוהר פעם היה אידיאל | 05-04-2018 1:15
למה כל דבר נגד הרבנות?