מוטי יוגב: מספר הפלסטינים ביו"ש אינו הגיוני - סרוגים

מוטי יוגב: מספר הפלסטינים ביו"ש אינו הגיוני

בעקבות הצגת הנתונים כי יש 5 מיליון פלסטינים, אומר ח"כ מוטי יוגב כי מדובר בנתונים אותם ממציאה הרשות הפלסטינית: "בשנת 2016 דווח על כ 80 אלף יילודים ועל כ- 8000 נפטרים, תוחלת חיים שאינה קיימת בשום מקום בעולם"

מוטי יוגב: מספר הפלסטינים ביו"ש אינו הגיוני
  (צילום: פלאש90)

הבוקר בדיון בועדת חוץ ובטחון, הציג המנהל האזרחי נתונים לפיהם בעזה, איו"ש ומזרח ירושלים יש 5 מיליון פלסטינים, לא כולל ערביי ישראל. משמעות הנתון היא שהיהודים הם מיעוט בין הים והירדן.

מי שלא מקבל את הנתון הוא חבר הועדה ח"כ מוטי יוגב מהבית היהודי שמסר לסרוגים: "הדיווח של סגן מתאם הפעולות בשטחים, על חמישה מיליון פלשתינים בין הים התיכון לירדן, למצער אינו מדוייק. לצערי, מתפ"ש לא מילא את אחריותו לספור ולדעת כמה פלשתינים יש ביו"ש או לפחות בשטחי סי שבאחריותו והוא מסתמך על דיווחי הרשות הפלשתינית בלבד."

תוחלת קיים שלא קיימת בעולם

יוגב ומוסיף את השקרים הדמוגרפיים של הערבים: "הרשות הפלשתינית משקרת וסופרת גם את 317 אלף תושבי מזרח ירושלים. הרש"פ אינה מדווחת על נפטרים וכך הוגש לוועדת החוץ והביטחון מסמך לפיו בעשור האחרון נולדו ביו"ש פי עשר ערבים ממה שנפטרו.

בשנת 2016 דווח על כ 80 אלף יילודים ועל כ- 8000 נפטרים, תוחלת חיים שאינה קיימת בשום מקום בעולם. בעוד שני פרמטרים, הוגשו נתונים מעוררי סימני שאלה, פער של קרוב ל 20% בין רישום יילודים לנכנסים לכיתה א' וכן נתונים לא מדויקים על הגירה פלשתינית שלילית מדי שנה בשנה."

את דבריו סיים יוגב בקריאה לשר הביטחון לעשות סדר בנתונים אותם מציג המנהל האזרחי: "אני קורא לשר הביטחון שיטיל על מתאם הפעולות בשטחים למלא את חובתו ולהביא מספרים מדויקים במרשם אוכלוסין שמי של הפלשתינים ביו"ש ולא לאפשר מציאות שאינה מדויקת בתחום דמוגרפי כה חשוב."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
מבוגרים קל לספור - יש להם סלולר
צריך ממוצע ילדים למשפחה | 26-03-2018 12:54
לא ככה?
2
אם הם מתרבים בקצב מטורף - אז איפה פה האפרטהייד, איפה מחנות ההשמדה? איפה השמו"ם
אדם חושב | 28-03-2018 10:14
תודה