נקבע מותה של הפעוטה שנפצעה אנושות - סרוגים

נקבע מותה של הפעוטה שנפצעה אנושות

דרמה בבאר שבע: בעקבות השריפה שפרצה הערב בדירה בעיר, נפטרה מפצעיה בת השנתיים שנפצעה אנושות. אחיה בן ה-4 עדיין נמצא במצב קשה. תינוק בן חצי שנה וילדה בת 8 נמצאים במצב קל

נקבע מותה של הפעוטה שנפצעה אנושות
  שריפה בבאר שבע (צילום רועי עידן)

דרמה בבאר שבע: בעקבות השריפה שפרצה מוקדם יותר הערב (ראשון) בדירה בעיר, נפטרה מפצעיה בת השנתיים שנפצעה אנושות.  אחיה בן ה-4 עדיין נמצא במצב קשה ולא יצא מכלל סכנה. תינוק בן חצי שנה וילדה בת 8 נמצאים במצב קל.

מבית החולים סורוקה בו היא אושפזה נמסר כי חרף מאמצי ההחייאה, הפעוטה נפטרה.

בבית המשפחה המונה עשרה נפשות, שהו באותה עת בדירה רק 5 מהן- אמא וארבעת ילדיה הקטנים. ככל הנראה נוצרה הדליקה כתוצאה ממשחק של הילדים בו הדליקו נרות.

אחותה, ילדה כבת 10 קפצה מהדירה הבוערת, למרפסת השכנים וניצלה מהשריפה @Itsik_zuarets pic.twitter.com/ewR0CVIKrU

— כאן חדשות (@kann_news) 25 במרץ 2018

בעקבות שריפה שפרצה בדירה בקומה השביעית בבאר שבע, ילדה בת 10 ששהתה בדירה ונלכדה בה קפצה מהמרפסת שתי קומות אל מרפסת השכנים. בעקבות הנחיתה היא נפצעה באורח בינוני.

כוחות הצלה העניקו לה ולאישה כבת 30 טיפול רפואי ופינו אותן לבית החולים 'סורוקה' בעיר, כשהן סובלות משאיפת עשן ומחבלות.

רס"ר אהרון מלקה, מפקד צוות בתחנת כיבוי באר שבע, היה אחד הראשונים להגיע לזירה. "מפקד המשמרת ביקש לעלות לקומה האחרונה. נכנסנו לאחד מחדרי השינה והיו שתי מיטות ילדים. באחת מהן מצאנו ילדה קטנה ובסריקה נוספת מצאנו ילד מתחת למיטה. הייתה ראות אפסית, אז השתמשנו בפנסים ובחוש המישוש ואיתרנו אותם", סיפר מלקה.

הכבאים יבגני רוז'נסקי ומתן דיאס סיפרו כי "החדר שבו הילדים נמצאו היה תחת להבות. היינו צריכים לכבות את השריפה. עשינו סריקה בסלון כי סיפרו לנו שהילדה שם. הפרוזדור היה אפוף אש. התחלנו לכבות את האש ופתחנו נתיב כניסה לאחד החדרים, שם מצאנו ילדה נוספת בעריסה. יצאנו והבאנו את התינוקת למד"א. הפכנו עוד עריסה ומצאנו את הילד בן ה-4".

גם הכבאי אולג סידורוב היה בין המגיעים לזירת השריפה. "ראינו שיש שריפה מהקומה השמינית. לאחר כמה דקות ראינו ילדה למעלה עומדת על המרפסת ורוצה לקפוץ. כל האנשים אמרו לה לא לקפוץ. עלינו למעלה, קודם לקומה של השריפה וראינו שאי אפשר להיכנס", הוא סיפר.

לדבריו, "אז ירדנו לקומה שביעית. נכנסנו דרך דירה של זוג מבוגרים. היו ארבעה גברים שם. הצטרפנו אליהם וצעקנו לילדה שתקפוץ. אמרנו לה שאנחנו מחזיקים לה שמיכה והכול טוב. אחרי שלקחה אוויר צעקנו אחת, שתיים, שלוש והיא קפצה ותפסנו אותה. היו שכנים שרצו ללכת לעזור, אבל מנעתי מהם. מי שהולך לתוך העשן לא חוזר משם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו