הרב אלי סדן התראיין בערוץ 2, מהלך נכון או טעות? צפו - סרוגים

הרב אלי סדן התראיין בערוץ 2, מהלך נכון או טעות? צפו

ראש מכינת בני דוד בעלי, הרב אלי סדן, התראיין לחדשות 2 במהדורה המרכזית של מוצאי שבת. במגזר חלוקים האם הראיון היה שירות טוב למכינה או פיגוע עצמי. צפו בראיון וכתבו לנו בטוקבקים, הרב סדן יצא טוב או שחבל שהתראיין?

הרב אלי סדן התראיין בערוץ 2, מהלך נכון או טעות? צפו
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

ראש מכינת בני דוד בעלי, הרב אלי סדן, התראיין לחדשות 2 במהדורה המרכזית של מוצאי שבת.

במגזר חלוקים האם הראיון היה שירות טוב למכינה או פיגוע עצמי. צפו בראיון וכתבו לנו בטוקבקים, הרב סדן יצא טוב או שחבל שהתראיין?

צפו בראיון של הרב אלי סדן לחדשות סוף השבוע

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
77 תגובות - 60 דיונים מיין לפי
1
השובניזם שלו פשוט בלתי ניתן להסתרה. אישה צריכה לשתוק אצלו
אור | 25-03-2018 0:14
מזעזע
אור תעשי מטובה תתגרשי מבעלך תפתחי קריירה עזבי אותנו הגברים מה הקשר
ריאליסט | 26-03-2018 2:39
שובניזם ?????????
קוראים לזה בריאות לפני קלקול
שובניזם? שו הדא? | 25-03-2018 12:22
הרסו תמשים לגמרי את כל טבע האשה . הגויים. ככה אמללו את העולם. עכשיו לקחו תצואה התרבותית הזאת וזרקו אותה על ישראל. ואז כשרב אומר למסכןנת הקרירה שיש משהו יותר גבוה משויון הזדמניות לחנך אליו ולהסליל אליו אז אתה קורא לזה את המושג הגויי המצחין: שובניזם. לנו יש מה התורה אומרת לא מה אמרו הפמני->סטיות ולא פרופ עיגולד כרבולת
2
ראיון מכונן
אוריאל | 25-03-2018 0:30
אחד הראיונות היותר טובים שראיתי בשנים האחרונות בתקשורת הישראלית הרב סדן זכה בפרס ישראל למפעל חיים ואחרי הראיון הזה הוא צריך לזכות בפרס ישראל לתקשורת! הרב סדן הוכיח הערב כי הבורות וגם הבערות היא דוקא מנת חלקה של התקשורת הישראלית בשונה ממה שהיא מנסה להציג השכם והערב בפייק כתבות ותחקירים על הציונות הדתית בכלל ורבני עלי בפרט. אשרי הדור שאלה רבניו ומחנכיו!
3
יצא מדהים
אביעד | 25-03-2018 0:31
ראשית, ניכרים דברי אמת! דבר שני, בנות המדרשה אמרו דברים ברורים שחשוב לשמוע. בציבור הכללי זה לא מובן כך וכמו שהרב אלי אמר בעצמו, 80% מעם ישראל חושב כמוהו. היה נכון, אמיתי, כנה ומשקף
4
הרב סדן
יהודי | 25-03-2018 0:44
בהרבה דברים אני לא מסכים איתך אבל וואלה עכשיו יצאת תותח. ודנה נבלה
5
להתראיין
שרית | 25-03-2018 0:46
אני פמיניסטית חרדית ואין לי קשר לעלי ולא לרב סדן אבל הרעיון היה אמיץ ואמיתי הרב סדן לא העליב ולא פגע בעיקר הדגיש את קדושת המשפחה השאלה של המראיינת האם לא חשוב יותר להיות רופאה מצילת חיים מאשר בעלת משפחה אינה במקומה אין מקום לשאלת או או ... אפשר גם וגם הוא הביא לדוגמא את בתו . אני אישית הצלחתי בסיעתא דשמיא גם וגם כשבמקום ראשון נמצאת המשפחה לזה אין תחליף ... לא כל אחת בנויה לשילובים של קארירה ומשפחה ביהדות וגם בטבע יש צורך להקים משפחה - חד משמעית והשאר בונוס
חרטטנית. אין דבר כזה פמינסטית-חרדית..
יניב | 29-03-2018 9:29
כי כל המהות של פמינזם נוגד את ההלכה.
הרב הביע את דעתו..בוודאי שהיה צריך להתראיין
יהונתן | 25-03-2018 11:16
התקשורת מציירת את כל מי שחושב שהפמניזים הקיצוני הרס את החברה נקרא חשוך ופרמטיבי...הרב הסביר את דעתו בטוב טעם...כל אחד יחנך את ילדיו כראות עניו ...לבוא בצורה מתנשת בשם הפמניזים הקיצוני כאילו היא האמת וכל מי שחושב אחרת טועה ואסור לו לקבל פרס ישראל והוא הרס החברה ...הנזקים שהפמניזים גורם לחברה עוד ילמדו ...
6
באופן כללי נגד ראיונות לתקשורת
יפרח | 25-03-2018 1:09
אבל הפעם לגופו של עניין דווקא נראה ראיון טוב מאוד. חזק וברוך לרב אלי סדן.
7
מחזק
סטודנט | 25-03-2018 1:14
מחזק את הרב אלי ומסכים עם עקרונותיו, ובכל זאת - הראיונות הללו (במיוחד אלו עם דנה וייס) הם מלכודת בעייתית ומסוכנת. בקלות יכולה כל הערה שולית להצית כותרת פרובוקטיבית שתגרום לסערה נוספת. לצערי הכותרת ב-mako שונה מהכותרת באתר זה, ולכן אסיק כי התקשורת שוב הצליחה בהפחדת הציבור החילוני. האם הפעם העניין מוצדק? ככל הנראה, אותם שונאי מכינת עלי ימשיכו בדרכם זו גם לאחר הראיון. לעומת זאת, התומכים או אולי אלו שלא שמו לב יותר מדי, עלולים לשנות את דעתם לרעה. לכן הנפקא מינה היחידה מהראיון היא הוספת התנגדות למוסדות בני דוד. אני חושב שבמקרים מסויימים עדיף לשמור על זכות השתיקה ולא להגיב ...עד יעבר זעם. קטונתי מלדעת מהן ההשפעות לטווח הארוך של ראיונות כאלו ולכן אני מאמין בדרכו של הרב וסומך עליו שהוא יודע יותר טוב מכולנו.
8
תפסיקו להתנצל ולהסביר לחילונים -
שמעון | 25-03-2018 1:16
שאינם רוצים או מסוגלים להקשיב ולהפנים . המראיינת גררה את הרב לעמדת התנצלות יותר מפעם !
9
שינוי מגמה
מ | 25-03-2018 1:19
הציבור הדתי של הבית היהודי משתנה באופן משמעותי, הרבנים מהסוג של סדן כבר איבדו את מנהיגותם, המחר לא יחזור להיות כמו עשר שנים אחורה, וטוב שכך !
שום כאב ראש, הם שונאים את החרדלניקים יותר מאשר את החרדים
שנאת עמי ארצות | 26-03-2018 22:18
.
חה חה חה!!! הוא המציא את החרד"לניקים. החילוניים נלחמים בחרדים אבל בחרד"לניקים הם לא מסוגלים להתמודד.
רו אדרי. | 25-03-2018 16:11
החרדלניקים עושים כאב ראש לאנטי חרדים.
10
ראיון מצוין. אותי הרב סדן שכנע.
י | 25-03-2018 1:20
11
לא הכרתי את הרב לפני אבל הוא גאון עם לב
חרדי | 25-03-2018 1:27
ענק... תועלת לא יצאה מהראיון לאדם החילוני הממוצע, לדעתי. אבל לאדם כמוני שלא נחשף מספיק לרבני הציונות הדתית יצא לי להכיר דמות! דיבר לענין בכל מילה!
12
נהייתי רשמית מעריץ של הרב (פעם ראשונה שאני רואה אותו)
נריה | 25-03-2018 1:29
אלוף. אף אתה הכהה את שיניו. צריך ללמוד לא לענות לשאלות של הרשעים הארורים ולהגיד את האמת בצריפות ורציפות.
מפגר ...
דונה | 28-08-2021 10:10
מפגר
13
חבל מאוד..יצא גרוע..
צריך לדעת איך מדברים בראיון.. | 25-03-2018 1:35
הישיבה חייבת יועץ תקשורת דחוף! אני לא מבין איך הוא הסכים שדנה וייס תראיין אותו..שרקי או סיוון רהב מאיר היו מראיינים בצורה הרבה יותר מכובדת
שרקיון הוא המפגע בשיחת הרב הגאון יוסף קלנר
מה שרקיון? | 25-03-2018 12:18
אמנם גם ני חשבתי שלא היה צריך להביא את המסכונה ה״דעתנית״ דנה ויס אבל סיון היו אומרים שזה לא רציני כי לא תקפה אותו וכו ולא שאלה רציני החצוף שרקי שבזדוניות נוראה ומודעת ביזה תלמיד חכם ענק בכיכר העולם ודאי שלא שייך.דנה לא באה לשמוע היא באה לתקוף! עשו לה הכנה חברי ה״מןעדון״ כנראה.
14
אוהבים את הרב אלי. יישר כוח
דביר | 25-03-2018 1:37
תלמיד חכם ומחנך דגול
15
אני בהרבה דברים לא מזדהה עם הרב סדן
סטודנט | 25-03-2018 1:38
אבל פה בכללי שיחק אותה, למרות מעידות לטעמי פה ושם הנאה צרופה.
16
הרב, מלך..... !!!!!!
שרה | 25-03-2018 1:40
מהלך נכון ביותר... האמת צריכה להאמר! בין כל החושך הוא משליך אור! והכותרת שלכם טיפשית! ולא ראויה בכלל!!!
17
ללא משוא פנים
אריאל | 25-03-2018 4:25
לשמוע דעת תורה בלי לגמגם ובלי להתנצל בגאוה ובעוז, ממש 'ויגבה ליבו בדרכי ה'', אל מול הליברליות הנוראית שהורסת את כל העולם, שירבו כמותו בישראל!!
18
בוייקר טוב. למה להתראיין אצל אשה דווקא בלבוש לא דתי מורינו ורבינו?
עמוס | 25-03-2018 7:03
אה? האם זה היה קורה אצל רב חרדי?
19
אהבתי את האמת בכל מילה - כל הכבוד!
אישה | 25-03-2018 7:14
אהבתי את האמת בכל מילה - כל הכבוד!
20
פשוט מאבדים שליטה
דוד | 25-03-2018 7:34
הרבנים שבמשך השנים סיגלו לעצמם תכונה של סגני אלוהים .מפחדים מאיבוד שליטה .מכבדים רק את מה שהם חושבים .
21
הראיון היה טעות.
אוראל | 25-03-2018 7:45
דנה וויס גררה את הרב סדן למארב תקשורתי.הכול היה מתוכנן.השאלות הקשות.הדרך.הניסיון לסתום את פיו ולא לתת לו לענות.זה הכול היה מתוכנן.זה עוד ניסיון של השמאל והתקשורת הישראלית העוינת את הציבור הדתי לאומי.לצייר אותו כשובניסט.כפטריאכלי.כשונא התקדמות של נשים בחברה.זה ממש לא נכון.העובדה לכך היא שהרב סדן הקים מכינה לבנות.כדי להכין אותם לשירות הצבאי והלאומי ולחיים בכלל תוך מתן כלים חיונים להמשך העתיד שלהם בחיים. הניסיון הבוטה.העלוב.החצוף של התקשורת הישראלית לצבוע את מנהיגי הציונות הדתית.האנשים שתרמו תורמים וימשיכו לתרום הכי הרבה למדינת ישראל ועם ישראל מתוך תחושת שליחות עמוקה.הוא מעבר לכול ביקרות.כמי שמכיר את המכינה בעלי היטב.את בוגריה ואת ראשיה.אני יכול להעיד על הרב סדן שמדובר באדם משכמו ומעלה.אדם שהקדיש ומקדיש את חייו לחינוך צעירים ודור ציוני.פטריוטי.לאומי שמתברג ביחידות הכי קרביות בצבא ובמחוץ לצבא בתפקידים בעלי מפתח בחברה.צריך להודות לו על כך.
22
תירגעו ומהר עיתונאי סרוגים
חצופים | 25-03-2018 7:58
מי אתם שתשפטו רב בכיכר השוק? ציונים דתיים זולים
23
לדעתי מכל הבלאגן מוסדות בני דוד רק יתעצמו
לאה | 25-03-2018 8:11
והתקשורת ממשיכה להשניא את עצמה
24
היה פיגוע! אבל כנראה שככה זה.
מאיר שוורץ | 25-03-2018 8:12
.
25
הרבה מהדברים שהרב אומר הם נכונים אבל...
עקיבא | 25-03-2018 8:18
אולי מוטב שלא לומר דברים שאינם נשמעים ובדרך שאינה נשמעת. חנוך לתחנוק שנשבה לפי דרכו.
אמת
LEON | 30-03-2018 10:55
אם אמת לא מתקבלת ולא נשמע טוב אולי זה לא אמת? אמת מארץ תצמח - מלמטה למעלה: בראשית רבה (וילנא) פרשת בראשית פרשה ח ואמת אומר אל יברא שכולו שקרים, צדק אומר יברא שהוא עושה צדקות, שלום אומר אל יברא דכוליה קטטה, מה עשה הקדוש ברוך הוא נטל אמת והשליכו לארץ ההד (דניאל ח) ותשלך אמת ארצה, אמרו מלאכי השרת לפני הקדוש ברוך הוא רבון העולמים מה אתה מבזה תכסיס אלטיכסייה שלך, תעלה אמת מן הארץ, הדא הוא דכתיב (תהלים פה) אמת מארץ תצמח,
26
איש לא ראוי
ישראלי | 25-03-2018 8:35
יהודי של המאה ה-19 ולא ישראלי ולכן מה לו ולפרס ישראל.
27
אני לא מתלמידיו. אבל הנחישות שניבטת מעיניו אומרת הכל.
אבי | 25-03-2018 9:35
אינני יודע מה ההשפעה על החילוני הממוצע. אך בשלבים מסוימים הוא הצליח להוציא את המראיינת מהאיזון, מה שמחייב שהיא עוד תחשוב על מה שאמר לה.
28
אין על הרב סדן
סרוג | 25-03-2018 9:36
מגדלור יצוק שלא זז ממקומו וממשיך להאיר לנו את הדרך לטווח הרחוק. איש חזון משכמו ומעלה שאין עוד כמותו היום בדורנו.
29
פיגוע עצמי שתורם לשסע
RICARD | 25-03-2018 9:55
תוכן הדברים של הרב והאופן שבו נאמרו לא מועיל לאחדות, האמירות של התלמידות לא הצליחו לרכך את הדברים של הרב.
30
מביך
עמיחי | 25-03-2018 9:57
הרב סדן לא יודע להתמודד עם ביקורת רצינית. מי שרגיל שנים ארוכות להרצות לתלמידים צעירים, מעריצים ולא ביקורתיים מתקשה להתמודד עם שאלות נוקבות. למעשה אין לו כמעט שום דבר אינטליגנטי לומר לישראלי משכיל שעבר את גיל 25.
לא ראיתי שום שאלה נוקבת ללא תשובה
... | 25-03-2018 13:59
האמת שלא היו לגברת וייס שום שאלות נוקבות.. הכל מתוך חוסר ידע של השיטה שהרב סדן מייצג ומתוך מרמור ופחד שמישהו רוצה לכלוא אותה בבית כי היא אישה. בונה דחלילים שלא קיימים בשביל להצדיק את המקום שלה
ענה כראוי בלי להתנצל. כל הכבוד לו!
משה | 25-03-2018 11:54
ולכל מחפשי ההתנצלויות- חלפה לה התקופה הזאת ברוך ה'. אולי זה מה שהקבה רוצה מאיתנו ולכן משלח בנו את התקשורת הבזויה.
מסכימה לגמרי-לא יודע לענות
ראו לו | 25-03-2018 10:40
התרגל לבני נוער, סיגל לעצמו תשובותץ נבערות שלא מחזיקות מים כשמדבר עם מבוגר חושב.
31
ראיתם פעם ראש ישיבה חרדי
דודי ארמלובוצקי | 25-03-2018 11:38
מתראיין לטלביזיה או יושב באיזה פנל עם פוליטיקאי איש תקשורת או איזה פרופסור? ואצלינו........ מוטב לא לתאר והראיון הזה הוא דוגמא קלאסית. ואחרי זה כששואלים למה הנוער שלנו מבולבל כי הרבנים לפלגיהם מגבירים אצלו מדי יום את הבלבול.
(למחפש)לא הבנת?
עם הצלחה לא מתווכחים. | 26-03-2018 22:31
תחשוב על 3% כשלון בחינוך החרדי לעומת עשרות אחוזים בחינוך הממדי(לא רוצה לנקוב במספר. המינימלסטים מדברים על 25% אבל אפשר לפרש את הסטטיסטיקות לכיוון ה-40%).
לא הבנתי
מחפש | 25-03-2018 16:15
נו ולמה הנחת היסוד שלך שכל מה שרב חרדי היה עושה הרבנים הציונים דתיים צריכים לעשות?
32
עוד פעם הוכח שאלה שמדברים בשם הסובלנות לא מסוגלים להגשיב לאף אחד אחר
עמרם | 25-03-2018 12:09
פשוט לא יאמן איך היא לא נתנה לו לדבר, לאן הגענו?! מה זאת הצביעות הזאת? מה קרה לסובלנות והפלורליזם הקדושים?
33
הבית היהודי השאיר בנגמ"ש הרבה פצועים
ג'סי | 25-03-2018 12:18
בשם הרבה שהתחנו במוסדות הכיפות הסרוגות, בשם בני עקיבא
34
ישר כח עצום לרב סדן
יחזקאל | 25-03-2018 13:14
ראיון מכונן שפשוט מביע את מה שהולך כאן במדינה. ובסוף גם דנה וויס תפתח את העיניים, אנחנו פשוט יודעים את זה...
נקווה למען...
דונה | 28-08-2021 10:08
נקווה למען כולנו שלא נחזור אחורה.. מפחיד שיש כאלה מחנכים שובניסטים בשם התורה. והכי מפחיד שהתורה נותנת כוח לאנשים כאלו ואז יש להם קהל עיוור שמעריץ אותם. כבר היה יותר טוב כשלומדי התורה היו הכהנים בלבד.. לפני תקנות עזרא
35
כל הכבוד לרב אלי
יוסי | 25-03-2018 13:21
הרב אלי פשוט הציף כאן את השאלה הברורה: האם התורה והקבה במרכז וממילא תהיה לכולם בריאות נפשית והטבע והעולם יוכלו לפרוח ולצמוח, או שהאדם ומימושו/ מימוש תאוותיו במרכז. את התוצאות פשוט רואים מסביבנו. זה הכל
36
שיכנע את המשוכנעים ולא שכנע את הלא משוכנעים
פסיכולוג | 25-03-2018 13:39
אין חגש תחת השמש. אדם באמונתו יחיה והאמת מתה.
37
הרב פרימיטיבי וחשוך. דעותיו לא יתקבלו בציבור החלוני
אריאלה | 25-03-2018 14:03
הוכיח בראיון שהכנת תלמידיו לצבא מודרני ולחיים במרחב הציבורי הכללי אינה מתאימה. חשוך.
תשאלי את עצמך אם את מאמינה ב13 העיקרים של התורה
אריאל החהחהחה | 26-03-2018 2:47
ואס תכתבי אם הרב חשוך,או שאת כופרת בורה
38
ואותי הוא שכנע
אני חילוני גמור | 25-03-2018 14:28
הוא עולה על גברת וייס בכל פרמטר
חילוני גמור...
אשהחיה | 25-03-2018 19:50
איך מצאת את אתר סרוגים? מה מעניין בו בשבילך? די , נו. פורים עבר.
39
התקשורת מוטה ואינה מקום לקיים בו דיון כזה
אמנון | 25-03-2018 14:52
מלכתחיחה, עוד בטרם צפיתי בראיון חשבתי שזו טעות להתראיין, שום דבר טוב לא יכול לצמוח מכך. התקשורת אכולת שנאה וקנאה. בדיעבד, הראיון בסך הכל טוב והרב מציג את עמדתו בצורה מכובדת וראויה, מה שלא משנה את עמדתי דלעייל.
40
כזוג חילוני אנו מסכימים עם כל מילה של הרב
עודד ורונה שוב | 25-03-2018 15:32
וכך אנו מגדלים את ילדינו, ערך המשפחה וההבנה שאנו צריכים להתחבר למרות השוני שביננו הוא ערך עליון.
41
הרב אלי סדן יצא חזק מאוד. המראיינת כל הזמן קטעה אותו, החליפה נושא וקוששה טיעונים. מדהים
רן אדרי | 25-03-2018 16:04
הרב אלי סדן עשה לה בית ספר לקרקס. הוא לא התעקם ולא חזר בו משום מילה שהוא אמר.
42
אכלה אותו לארוחת בוקר
צבי | 25-03-2018 17:35
הראיון גרס נזק. אסור לכעוס ולצעוק. לא היו תשובות אינטלגנטיות. מישהו היה צריך להכין אותו לדבר כזה
43
נדמה שהוא שבה את ליבה כשאמר עליה שהיא גבר.
אבי | 25-03-2018 18:55
היא התקוממה כנגד הטענה הזאת, אך עין חדה יכולה להבחין שזה רק על מנת לוודא לבסס ולהצדיק את הטענה. כידוע לכל פסיכולוג מתחיל.
44
היא פשוט מגעילה
שיר | 25-03-2018 21:14
מנסה לגרור אותו למקומות שהוא בכלל לא חושב
45
שירבו כמותו בישראל
אריק | 25-03-2018 21:24
מי שתוקף התקף בחזרה ברומא התנהג כרומאי כל הכבוד לרב סדן
46
אפשר שתפסיקו לדון האם מה שרבני הציונות הדתית נכון לדעתכם או לא?
אני | 25-03-2018 21:55
קצת ענווה, כבוד האתר. מי אתם שתצאו בשאלה כזאת כלפי הרב אלי סדן?
47
ענה תשובות מעולות. חבל שלא שמר על קור רוח
חיים | 25-03-2018 22:44
גילוי נאות: לא למדתי בעלי, אבל אני מעריץ גדול של הרב סדן. לטעמי הראיון היה יכול להיות יותר מוצלח לו היה שומר על קור רוח. היה ניכר שהרב היה מצוי בסערת רגשות והרגיש מותקף (בצדק). אז במובן היה הוא נראה לי איבד כמה נקודות. אבל התשובות שלו היו מעולות ולענין.
48
הרב ייצג את דעת התורה בכבוד.
אבי דויד | 25-03-2018 22:44
הרב הוכיח שלא צריך לחשוש להגיד מהי דעת התורה ויותר מכך, ככל שמדגישים יותר ויותר כי התורה היא הבסיס לחיים מאושרים ותכליתיים כך קל יותר אפילו לאנשי תקשורת מן הצד השמאלי ביותר להתערער, להרהר ואף לשקול באופן חיובי את מה שהתורה מציעה לנו
49
להצדיע לרב סדן
מומיןאמא | 26-03-2018 6:17
מי שמקשיב לרוח הדברים מבין מה האיש הזה עושה במקום בו הוא נמצא ב 30 השנים האחרונות.. התחזקתי מהדברים שלך כבוד הרב ומאחלת לך עוד שנים רבות של אמת צרופה וחיים מלאי משמעות.
50
אלוף!
א | 26-03-2018 8:27
הרב אלי יצא אלוף! על האמת להיאמר, ובלי להתנצל! מי שרוצה לראות ברב אלי, במכינה ובתורה דבר פרימיטיבי וחשוך יראה כך את הדברים בכל מקרה. אנשים חיים בשקר כל כך חזק שהם כבר מאמינים לעצמם.... וכמו שהרב אמר- בסוף יהיה טוב כי האמת תמיד מנצחת.
51
התועלת היא פנים מיגזרית. נקודה.
אלי | 26-03-2018 9:38
מעולם לא הייתה כוונה לרב סדן להשפיע בצורה כזו על העולם החילוני. זה ניכר בבירור גם מתוך הראיון הזה. מה שכאב למכינה היא הוצאת שם רע בתוך המגזר הדתי הסרוג, הנזק התדמיתי הוא כמעט בלתי הפיך. שימו לב, הרי הרב קלנר לא התראיין בעולם הזה רק בעולם קטן, זה עיתון פנים מגזרי. שם הוא גם ביכה את עמיתיו לחינוך שמגנים את דבריו. כעת הרב סדן התראיין בבמה שהיא חוץ מגזרית רק כדי להעניק יחס מכובד יותר לדברים. אבל הדברים כלל לא כוונו לאוזני המראיינת אלא לעיני הצופה הדתי הממוצע.
52
לדעתי הרב סדן היה במיטבו. אמנם אף אחד מה"ליברלים" לא ישנה את דעתו.
דודו | 26-03-2018 10:44
בישראל מתנהל זה זמן רב שיח של חרשים - כל אחד מתבצר בעמדתו ובדתו ואוטם עצמו מול זולתו. הציבור הדתי נושא בעול המדינה לפחות כמו החילונים למיניהם. שמחתי שהרב הסביר את גישתו בצורה מכובדת ובלי שמץ של התנצלות.
53
אלוף!
שני | 26-03-2018 11:50
השאיר את דנה וייס עם קלישאות ביד.
54
ישר כח לרב סדן
כרמלה | 27-03-2018 0:00
כמי שמאמינה שערך המשפחה חשוב מאוד, לא פחות ממימוש עצמי וקריירה אני מסכימה ביותר עם דברי הרב. שרתתי כמכית בצבא, למדתי שני תארים באוניברסיטה ואני עוסקת בעשייה חינוכית שכולה שליחות. יחד עם ההבנה שהתרומה שלי חשובה מאוד לעם ישראל ולעתיד החברה אני מסכימה עם דברי הרב שערך המשפחה הוא החוסן הלאומי שלנו כפי שהוא חוסננו האישי. אנחנו בעלי בחירה חופשית ומתוך כך עלינו להיות מסוגלים להקשיב לאחר ולכבד את דרכו גם אם אינה דרכנו וכאן דנה וייס היקרה חטאת בחטא חוסר מקצועיות. אני מאוד מעריכה אותך כעיתונאית אך הפעם התאכזבתי לא כי לא הסכמת אלא כי לא הקשבת! תפילתי היא שנתאחד למרות השינוי שאז תהיה זו אחדות אמיתית.
55
אם היו לרבנים יועצי תקשורת - לא היה קורה
אבי | 27-03-2018 0:48
חבל חבל שלרבנים אין דוברים אין יועצי תקשורת או דוברים. הראיון היה ראיו אימופלסיבי מאד מצד הרב אלי סדן. דנה ויס באמת לא הבינה כלום, והוא גם לא הבין אותה. חבל.
56
לפי דעתי היה טעות
נחום | 27-03-2018 0:53
בסופו של דבר דנה וייס והחדשות באים לקדם את האג׳נדה שלהם וברור שהראיון ערוך ומגמתי בצורה שתגרום לצופה ניטרלי לתמוך במראיינת ולא ברב אלי, ובלי קשר ראיון אצל הערוץ הזה רק מחזק אותו היה עדיף שייתראיין לערוץ 20
57
עצבני
אלי | 27-03-2018 10:32
הרב היה עצבני, לא שידר ביטחון ,הרמת הקול לא תרמה להעברת המסר, צריך לזכור שהנמענים של המסר אמורים להיות הצופים ולא המראיינת. הרב נפל לכל בור וגומה שטמנה לו. אולי המכינה צריכה לעבור לפחות דיבורים ושיחות עם התלמידים ללימוד תורה של שס ופוסקים ולימוד תורה לשמה, מוסר ויראת שמיים..
58
זה היה מביך
עידית | 30-03-2018 6:54
הראה באופן בוטה את הכיוון של החברה הדתית לאומית בישראל בושה לנו שאנו שייכים לחברה זו
59
הרב סדן מלך!!
משה לוי | 02-04-2018 18:02
לא הכרתי אותו עד עכשיו, אבל כל מילה שהוא דיבר בראיון הזה הייתה ככ נכונה. מדהים!
60
ויאמר אלוהים יהי אור ויהי חושך
עמי | 15-09-2018 23:17
ויאמר אלוהים יהי אור ויהי חושך