מהכנסת לעירייה; אלקין יתמודד בבחירות בירושלים? - סרוגים

מהכנסת לעירייה; אלקין יתמודד בבחירות בירושלים?

השר זאב אלקין שוקל להתמודד על ראשות עיריית ירושלים, כך דווח הערב. זאת לאחר שלאחרונה קיבל פניות רבות בבקשה להתמודד על ראשות העיר לקראת פרישתו הצפויה של ראשי העיר הנוכחי ניר ברקת

author-image
מהכנסת לעירייה; אלקין יתמודד בבחירות בירושלים?
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

השר זאב אלקין שוקל להתמודד על ראשות עיריית ירושלים, כך אמר הערב (שבת) העיתונאי עמית סגל, זאת על המידע כי אלקין קיבל לאחרונה פניות רבות בבקשה להתמודד לקראת פרישתו הצפויה של ראשי העיר הנוכחי ניר ברקת בימים הקרובים.

בעוד שבעה חודשים יתקיימו בחירות בעיר ירושלים, אולם ראש העיר ניר ברקת צפוי להודיע השבוע כי לא יתמודד בפעם השלישית על ראשות העיר. בשיחה עם מקורביו הודיע ברקת כי החליט שלא להתמודד פעם נוספת על ראשות העיר, ואחרי 10 שנים, הוא ממשיך הלאה לפוליטיקה הארצית.

עוד  נכתב השבוע כי חבר מועצת העיר לשעבר ויו"ר הקואליציה בהווה, ח"כ דוד אמסלם סגר דיל עם ברקת, כי לאחר שהאחרון יודיע על מעבר לפוליטיקה, אמסלם ירוץ לראשות עיריית ירושלים וברקת יתמוך בו, ולא בסגנו משה ליאון. במקביל,  אמסלם יעזור לברקת להתברג במקום ריאלי ברשימת הליכוד.

נזכיר כי ברקת הפסיד לאורי לופולינסקי בבחירות 2003 וזכה לראשונה בבחירות 2008 לאחר שגבר על מאיר פרוש וארקדי גיידאמק ובפעם השנייה כשגבר בקושי על ליאון.

לפני שלוש שנים הוא התפקד לליכוד, בדרך להתמודדות על ראשות הליכוד ולאחר מכן על ראשות הממשלה. בשנים האחרונות פקד ברקת אלפים לליכוד, ונראה כי כעת עם הדיבורים על הקדמת הבחירות הארציות, הוא מעדיף להתמודד על תפקיד בליכוד במקום קרב קשה בירושלים – שם ניצחונו כלל לא מובטח.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא יעבור את הירושלמים החרדים והחילוניים כאחד
גבי | 25-03-2018 0:02
לנו לבד אין יכולת להרים את המסע הזה והמשמעות נצחון חרדי בלתי נמנע .
2
מה זאת אומרת?
יובל | 28-03-2018 1:48
אלקין גר בכלל בגוש עציון? איך לראשות ירושלים? בגלל שהוא השר לענייני ירושלים?