עדי ביטי: "החלטתי היום לבקש להסיר את צו איסור הפרסום"

עדי ביטי: "החלטתי היום לבקש להסיר את צו איסור הפרסום"

לאחר שהותר היום לפרסום כי אביה הוא החשוד בהטרדת מעריצותיה, כוכבת הילדים עדי ביטי פרסמה מכתב אישי בו שיתפה את התחושות הקשות ולמה החליטה לבקש להסיר את צו איסור הפרסום על אביה 

עדי ביטי: זו הסיבה שבקשתי לגלות שזה אבא שלי
  (צילום: יחצ)

לאחר שבית משפט השלום בראשון לציון, התיר לפני שעה קלה (שלישי) לפרסם את שמו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, שנעצר לעבירות מין כלפי קטינות באמצעות התכתבות בתוכנות מסרים. ביטי החליטה לפרסם מכתב אישי למעריציה בו שיתפה אותם במצבה כעת ובסיבה שהובילה אותה לבקש היום להסיר את צו איסור הפרסום על אביה.

"בימים האחרונים אני ומשפחתי נמצאים בסערת רגשות" פתחה הכוכבת במכתב שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה. "חשוב לי לומר כי לא השתתפתי ולא הייתי חברה או מנהלת באף קבוצת ווטסאפ הקשורה לחקירת אבא שלי והדברים יתבהרו בקרוב" והוסיפה כי אינה יודעת אלו תכנים בכלל הועברו בקבוצה המדוברת, אך סומכת על המשטרה שתעשה את עבודתה נאמנה. \

"אין לי מה להסתיר"

בהמשך המכתב הסבירה ביטי את בקשתה להסיר את צו איסור הפרסום על אביה: "אין לי צורך באיסור פרסום שמי, שכן אני לא נאשמת או חשודה בעברה כל שהיא ולכן החלטתי לבקש היום להסיר את צו איסור הפרסום ולשתף אתכם במה שאני עוברת, כי לי עדי ביטי, אין מה להסתיר.

עבדתי מאוד קשה להגיע לאן שהגעתי ואני רוצה להמשיך להשמיע ולעשות את מה שאני הכי אוהבת: ליצור מוזיקה, לשיר, להופיע ולשמח את הציבור ואת חבריי שאני אוהבת כל כך, מבלי ששמי ישורבב בעניין שאין לי ידיעה וקשר אליו"

(צילום:מתוך אינסטגרם/ adi_bity@)

"אני משתפת אתכם כי עוברים עלי ימים קשים, לא פשוטים ובטח גם יהיו כאלו בעתיד הקרוב" סיפרה ביטי וסיכמה כי היא ממשיכה בימים אלה בעשייה המוזיקלית שלה ומבקשת לכבד את פרטיותה ובהזדמנות זו גם להודות לכל התומכים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו