נרקיס וירדנה: השיר החדש שילווה את חגיגות ה70• צפו - סרוגים

נרקיס וירדנה: השיר החדש שילווה את חגיגות ה70• צפו

ירדנה ארזי וליאור נרקיס שחררו היום (א') את שיר ההורה שילווה את חגיגות ה70 למדינת ישראל. שרת התרבות מירי רגב סיפרה:" השיר מבטא את האחדות ואת השמחה שקיימת בעם ישראל"- צפו

author-image

בחיבור מפתיע במיוחד, ירדנה ארזי וליאור נרקיס משיקים היום שיר ההורה "ישראל שלי", שצפוי ללוות באופן רשמי את חגיגות ה70 למדינת ישראל. השיר יתנגן וירקד בו זמנית ב- 15 מוקדים שונים ברחבי הארץ ע"י עשרות אלפים בה' באייר, מיד אחרי השמעת הכרזת העצמאות המקורית.

את השיר שיתנגן ברחבי ישראל, כתב הפזמונאי המוכר יוסי גיספן והלחין אוראל גיספן בעיבוד המוסיקלי של יעקב למאי.

"מבטא את האחדות"

"שיר ההורה, בביצוע המדהים של ליאור נרקיס וירדנה ארזי מבטא את האחדות ואת השמחה שקיימת בעם ישראל" סיפרה שרת התרבות מירי רגב שהגיעה לאולפן ההקלטות כדי לשמוע את השיר התרגשה מהתוצאה. "ב-ה' באייר השנה, אנחנו נשחזר את הכרזת המדינה במסגרתה המוני בית ישראל ייצאו בריקודי הורה. אחרי שהשיר יצא לאור נשאר לכולם וגם לי כמובן ללמוד את צעדי הריקוד שחוברו במיוחד לשיר ושאותם נרקוד יחד בשמחה ובגאווה " מסרה השרה.

השיר ילווה את ריקודי ההורה שישוחזרו לראשונה אחרי 70 שנה בדיוק ביום שישי, ה' באייר – יום הכרזת המדינה המקורי. בלב האירוע, בדיוק בשעה 00:16 תושמע הכרזת העצמאות המקורית ומיד לאחריה ובבת אחת בכל רחבי הארץ, יפרצו כל הרוקדים בריקוד "ישראל שלי ".

" יוציא את כולם לרקוד בכיכרות" 

"ההיסטוריה המשותפת של כולנו תמיד לוותה על ידי שיר או ריקוד" סיפרה ירדנה ארזי המבצעת את השיר. "זה מחמם את הלב שיש לנו שיר עם חדש שכולם ירקדו לצליליו ב-ה ' באייר. לישראל יש פסקול. מריקודי ההורה ועד מהפכה שלשמחה. יוסי ואוראל גיספן, ליאור נרקיס ואני ממשיכים פה שרשרת שהתחילה ב'הבה נגילה' והיא עדיין סוחפת אחריה אלפי ישראלים שרוקדים יחד בלי טיפת ציניות ועם הרבה ציונות בלב"

ליאור נרקיס מסר: "השיר מעלה חיוך, גאווה ורצון לרקוד. יש בו מסר של אחדות ושמחה וזה בדיוק מה שנחוץ לנו בחגיגות ה – 70 למדינת ישראל. אני בטוח שהשיר יוציא את כולם לרקוד בכיכרות" .

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
השיר "ישראל שלי"
הדסה | 21-07-2018 20:44
המילים, המנגינה, הביצוע והריקוד - הכל מושלם, משמח ומרגש!