נלכד המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל - סרוגים

נלכד המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל

המחבל עבדל ח'כים עאצי שרצח בחודש שעבר את הרב איתמר בן גל בצומת אריאל נלכד הלילה על ידי כוחות הבטחון. ליברמן: "המעגל נסגר. יידע כל מחבל רוצח, שנשים עליו את היד"

author-image
נלכד המחבל שרצח את הרב איתמר בן גל
  רגע תפיסת המחבל (צילום: דובר צה"ל)

הבוקר (ראשון) הותר לפרסום כי בתום פעילות מודיעינית ומבצעית מאומצת של שירות הביטחון הכללי, צה״ל ומשטרת ישראל, אותר ונעצר בשכם המחבל עבדל ח'כים עאצי אשר ביצע את הדקירה סמוך לצומת אריאל שאירע בתאריך 5 בפברואר 2018, בו נרצח הרב איתמר בן-גל הי"ד.

משב"כ נמסר כי המעצר הלילה שבוצע ע"י שב"כ, הימ״מ וצה"ל הוא שיאו של מאמץ מתמשך מאז הפיגוע במהלכו נעצרו ונחקרו מספר חשודים אשר סייעו או היו מודעים למקום הימצאו של המפגע. המפגע יחד עם נוספים ששהו עימו הועברו להמשך חקירת שב״כ.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, הביע שביעות רצון ממעצר המחבל ואמר כי "המעגל נסגר. יידע כל מחבל רוצח, שנשים עליו את היד ונבוא איתו חשבון. אני מברך את כוחות הביטחון על פעולה מודיעינית מוצלחת".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
ממש פעולה מדהימה. ככה נמגר את הטרור
ליבנה | 18-03-2018 8:34
כניסה לילית פחדנית של יחידות מיוחדות שהתאמנו אימונים הזויים, לכפרים שאפשר לכתוש אותם בקלות אם רוצים, ולקחת איש אחד, להוציא אותו מהמיטה שלו, תוך סיכון חיי כל החיילים, ואחרי זה התגאות על מה שעשו. ככה נלחמים בטרור. יפה מאוד ליברמן.
2
פששש....ממש כל הכבוד
ממ | 18-03-2018 8:51
מה זה עוזר שתפסתם אותו אם הוא הולך לקבל בית הבראה עם לימודי תואר ואוכל של בית מלון מתי תתחילו להפנים שצריך לחסל אותם , את כל המנוולים.....מתי....!!??? מנהיגות אימפוננטית עם רמטכל דפוק....!!!
3
כל הכבוד לשבכ ולכוחות הביטחון
אוראל | 27-08-2018 21:27
רק שהמחבל ימח שמו ישאר בכלא כל חייו