מגל"צ ליח"צ: התפקיד החדש של אורי איגרא - סרוגים

מגל"צ ליח"צ: התפקיד החדש של אורי איגרא

כתב הדתות של גלי צה"ל, אורי איגרא, מסיים את שירותו בתחנה הצבאית ועובר לתפקיד חדש. הכתב הסרוג יצטרף למשרדי יחסי הציבור, האסטרגיה והפרסום "גל אורן לרנר", המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי

מגל"צ ליח"צ: התפקיד החדש של אורי איגרא
  (צילום: יח"צ)

תפקיד חדש: אורי איגרא, המוכר ככתב הדתות של גלי צה"ל, מסיים את שירותו בתחנה הצבאית ומצטרף למשרדי יחסי הציבור, האסטרגיה והפרסום "גל אורן לרנר", המתמחה בתחום הציבורי והפוליטי.

איגרא בן ה-25 שימש בשנתיים האחרונות ככתב ספורט וככתב לענייני חרדים בתחנה הצבאית, וכן ערך באופן קבוע את התכנית של יועז הנדל וניצן הורביץ ועבד כעורך לסירוגין בתכנית של אראל סג"ל. במשך שנותיו בתחנה הצבאית חשף איגרא סיפורים רבים בתחומו, אשר דוברו רבות בסדר יום הציבורי בישראל.

עם שחרורו, איגרא יתחיל לעבוד במשרד של האסטרטג אבי לרנר, שהתמזג לאחרונה עם חברת "גל אורן". רשימת הלקוחות של המשרד כוללת את ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, העיתון ישראל יום, המועצה האזורית גוש עציון, ארגון גשר ושורה של חברות מובילות במשק- ביניהם בנק הפועלים, תנובה, וקופת חולים מאוחדת.

"אני מודה לגלי צהל על כל מה שלמדתי במקום. ברצוני להודות במיוחד למפקד הקודם ירון דקל שנתן בי את האמון וכל צוות מחלקת החדשות שתמיד עזר ודחף לאורך כל השירות" אמר איגרא. "אני שמח ונרגש להתחיל בדרך חדשה, ומקווה מאוד להצליח ולתת מהניסיון שצברתי במשך השירות בגלי צה"ל".

מנכ"לי "גל אורן לרנר", אבי לרנר ואורן אלימלך, אמרו כי "אנו שמחים על הצטרפותו של אורי איגרא למשרד, ורואים בו חיזוק משמעותי, שיעניק ערך מוסף ללקוחותינו בזכות היכולות והניסיון הרב שצבר בגל"צ".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
היה צריך לעבור לטלוויזיה. גם חתיך וגם שנון ובעל חוש הומור
אין כמוהו!! | 15-03-2018 11:16
הציונות הדתית צריכה עוד כמוהו ולאט לאט היחס בתקשורת יתאזן
חתיך??
מכר | 15-03-2018 12:02
בטוח?