שיא: סטטיק ובן אל הוחתמו על 7 אלבומים באנגלית - סרוגים

שיא: סטטיק ובן אל הוחתמו על 7 אלבומים באנגלית

כבר לא רק על כביש החוף: בעקבות ההצלחה הגדולה בארץ, הצמד סטטיק ובן אל הוחתם על חוזה בינלאומי בחברת "קפיטול רקורדס" מקבוצת "יוניברסל" האמריקאית, במסגרתו יפיקו לא פחות מ-7 אלבומים בשפה האנגלית

שיא: סטטיק ובן אל הוחתמו על 7 אלבומים באנגלית
  (צילום: יחצ)

בקרוב הלהיטים של הצמד סטטיק ובן אל ישגעו לא רק את הישראלים. היום פורסם כי חברת "קפיטול רקורדס" מקבוצת "יוניברסל" האמריקאית המייצגת בין היתר אמני ענק כמו פול מקרטני, סם סמית', קייטי פרי ועוד- החליטה להחתים את הצמד המצליח על חוזה בינלאומי ענק שיהפוך אותם לכוכבים גם מחוץ לגבולות הארץ. מאחורי עסקת הענק עומד המוזיקאי לשעבר ואיש העסקים האמריקאי־ישראלי חיים סבן, שראה בצמד פוטנציאל והציע למנהלי הצמד יואב גרוס ואורון כלפון את ההצעה המפתיעה.

במסגרת החוזה הבינלאומי יפיקו הצמד במהלך עשר השנים הקרובות, לא פחות מ7 אלבומים בשפה האנגלית . כבר ביום שני הבא צפויה לנחות בישראל המפיקה והמוזיקאית אמילי רייט, שעבדה עם אמנים כמו בריטני ספירס, קייטי פרי, מיילי סיירוס ועוד. במטרה לעבוד עם סטטיק ובן אל על שני סינגלים ראשונים שיוקלטו באנגלית. בעוד שבמאי הקרוב צפויים סטטיק ובן אל לטוס ללוס־אנג'לס כדי לצלם קליפים לשירים החדשים שלהם- כשהסינגל הראשון צפוי לצאת לשוק האמריקאי ביולי.

לפי התכנון, הצמד יקליט שירים באנגלית שיופצו בשלב ראשון בארה"ב ובמדינות אמריקה הלטינית, בהשקעה שתעמוד על חמישה מיליון דולר. חלק מהשירים הקיימים של סטטיק ובן אל כבר תורגמו לאנגלית ויוקלטו בקרוב מחדש. ג'ורדי, המפיק המוזיקלי שעומד מאחורי ההצלחה של השניים, יעבוד איתם גם על האלבומים לחו"ל.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
כל הכבוד
היהודי | 13-03-2018 12:00
יפה מאוד