לא רק נגד נתניהו: ניר חפץ העיד נגד שני שרים מכהנים - סרוגים

לא רק נגד נתניהו: ניר חפץ העיד נגד שני שרים מכהנים

עדותו של עד המדינה ניר חפץ צריכה להדאיג, מלבד ראש הממשלה נתניהו, גם לפחות שני שרים בממשלה. על פי הדיווח ב'ידיעות אחרונות' חפץ מסר בעדותו בלהב 433 פרטים נגד השרים

לא רק נגד נתניהו: ניר חפץ העיד נגד שני שרים מכהנים
  (צילום: פלאש90)

עדותו של עד המדינה ניר חפץ צריכה להדאיג, מלבד ראש הממשלה נתניהו, גם לפחות שני שרים בממשלה. על פי הדיווח הבוקר (חמישי) ב'ידיעות אחרונות' חפץ מסר בעדותו בלהב 433 פרטים נגד השרים.

על פי הדיווח, במסגרת ראשי פרקים אשר מסר חפץ הוא העלה את שמותיהם של ארבעה בכירים בסיעת הליכוד שעימם ניהל קשרי עבודה בכנסת הנוכחית ובזאת שקדמה לה, ושעל פי החשד מההתנהלות איתם קיים חשד לפלילים.

"הנושאים קשורים בין היתר לפרויקטים במערכת הבריאות ובמשרד להגנת הסביבה", דווח בעיתון, "חפץ התנהל מול אותם גורמים הודות למעמדו המיוחד בסביבת ראש הממשלה".

"על פי החשד", מדווח 'ידיעות', "ההתנהלות בוצעה תוך הימצאות בניגוד עניינים מהותי, ניצול לרעה של נושאי משרה ומתן העדפה פסולה. מדובר בסוגיות הקשורות לרגולציה במערכת הבריאות, לנושאי נדל"ן ולנושא נפיץ הקשור לאיכות הסביבה אשר עדיין נמצא במרכז סדר היום הציבורי".

"מדובר בחומר מודיעיני בעל ערך רב, וחלקו מתווסף לחומרים מודיעיניים קודמים שהיו במשטרה", אמרו גורמים המעורים בנושא לעיתון 'ידיעות אחרונות'.

בדיווח הודגש כי חפץ יידרש לספק ראיות ותימוכין לדבריו, ולא תיפתח חקירה פלילית נגד אותם בכירים רק על סמך מסירת גרסתו.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו