מיגון לשמחה: אחות של מרים בן גל התחתנה - סרוגים

מיגון לשמחה: אחות של מרים בן גל התחתנה

מצמרר. בדיוק יום לפני ה-30 של הרב איתמר בן גל הי"ד שנרצח בפיגוע דקירה סמוך לאריאל לפני כחודש - התקיימה חתונתה של אחותה של מרים בן גל - הילה

מיגון לשמחה: אחות של מרים בן גל התחתנה
  צילום: יצחק מלמד

יום לפני מלאות 30 להירצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד, נישאה אמש הילה, אחות של האלמנה מרים בן גל.

למרות הקושי הרב, החתונה התקיימה מתוך שמחה רבה.

אביה של הכלה ושל מרים בן גל – הרב שלומי בדש אמר: "אי אפשר לתאר את התחושות בערב כזה. מצד אחד השמחה העצומה על הזוג המתוק והיפה, הצדיק והשמח הזה. ומצד שני לראות את מרים ואת הילדים. תחושה סוריאליסטית. עם זאת איתמר היה מאוד נוכח. קשה לתאר מי שלא נוכח פיזית אבל כל-כך, כל-כך נוכח בעוצמות. הרגישו אותו!! את השמחה שלו. ניכר היה שרבים עשו מאמץ עילאי למלא את מקומו, לשמוח ולשמח בערב הזה".

לחתונה שהתקיימה ברוב פאר והדר בכפר סבא, הגיעו גם הרב לבנון רב המוא"ז שומרון. הרב אליעזר מלמד רב הישוב הר ברכה, הרב יהשע שפירא ראש ישיבת הסדר רמת גן, הרב אריה שטרן רב העיר ירושלים, הרב יצחק בן שחר ראש הישיבה בקדומים, ראש מועצת שומרון יוסי דגן ויור וועד הישוב הר ברכה יוני ישראלי ועוד.

הרב חיים דרוקמן בירך בחתונה ואמר: "אנחנו רואים לנגד עינינו את התגשמות הנבואה של ירמיהו שאמר ברגעי הייאוש הקשים ביותר של עם ישראל אל מול החורבן, שיבואו ימים שהארץ עוד תיבנה מחדש והסימן המובהק של ההתחדשות וההתרעננות הוא : "עוד ישמע בערי יהודה ובחוצות ירושלים, קול ששון וקול שמחה קול חתן וקול כלה. וזה מרגש אנחנו זוכים לראות את עם ישראל חוזר הביתה ובונה את ארצו מחדש זה הסימן הגדול ביותר לאהבה של הקב"ה לעמו".

כזכור לאחר הרצח אלמנתו ומשפחתו של איתמר בן גל פנו וביקשו מראש מועצת שומרון דגן להצטרף אליהם לדרישה מהממשלה לאשר בניית 800 יחד בהר ברכה כתשובה לרצח ובכך להפוך אותה לעיר. מאז הרצח הישוב מוביל יחד עם ראש מועצת שומרון והמשפחה את המאבק לתשובה ציונית אמיתית לרצח.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו