הלם במכבי חיפה: "זה כבר מעבר לבושה" - סרוגים

הלם במכבי חיפה: "זה כבר מעבר לבושה"

מכבי חיפה נותרה מאוכזבת לאחר הפסד 3:0 בדרבי להפועל חיפה. בסיום המשחק השחקנים הביעו את תסכולם: "הושפלנו וביזינו את המועדון. זה כבר מעבר לבושה". גם האוהדים כועסים, והודיעו כי יחרימו את משחקי הקבוצה

https://www.youtube.com/watch?v=-DOekhQ0piY

אכזבה קשה במכבי חיפה בעקבות ההפסד הקשה להפועל חיפה בדרבי העירוני האחרון לעונה, שהסתיים בתוצאה של 3:0. בעקבות ההפסד הירוקים  רשמו הפסד שלישי ברציפות ליריבה העירונית ונותרה ללא ניצחון בדרבי בכל העונה.

האווירה עם סיום המשחק הייתה כעוסה במיוחד, לאחר שבקבוצה הבינו כי הגיעו לאחת מנקודות השפל הגדולות ביותר בשנים האחרונות. במשך דקות ארוכות שררה דממה בחדר ההלבשה של השחקנים, שהתקשו לקבל את ההפסד. "הושפלנו, אין מילה אחרת לתאר את מה שהיה בדרבי הזה.  ביזינו את המועדון ואכזבנו שוב את הקהל. נקווה לתקן את הרושם במשחקים שנותרו" אמר אחד השחקנים.

"זה כבר מעבר לבושה. יש כאן שחקנים שפשוט לא מתאימים לרמות האלה ואולי אפילו לא שייכים לליגת העל" הוסיף שחקן נוסף. "אנחנו גרועים כמו הפועל אשקלון והפועל עכו. אולי מגיע לנו לרדת ליגה כדי להבין את חומרת המצב ולבנות את הבית שלנו מחדש".

מאמן הקבוצה פרד רוטן ספג את מרבית הביקורת על ההפסד הקשה, ובקבוצה מעריכים כי הוא עשוי לסיים את דרכו בקבוצה בתום העונה. למרות זאת, המאמן ניסה לעודד את שחקניו. "אנחנו קבוצת תחתית, אבל אנחנו צריכים להרים את הראש" אמר. "רק ביחד נצא מהמצב הזה"

גם האוהדים כועסים על היכולת הירודה של הקבוצה, כשאלפי מנויים החליטו לצפות במשחק מהבית. אלו שכן הגיעו הביעו את כעסם, והשליכו לדשא את כרטיסי המנוי שלהם כמחאה לאחר שהאדומים כבשו את שערם השלישי. בעקבות ההפסד חלק מהאוהדים המתוסכלים הודיעו כי יחרימו את הקבוצה ולא יגיעו ליתר המשחקים עד תום העונה.

בשבוע הבא מכבי חיפה תתארח אצל הפועל אשקלון למשחק תחתית, בידיעה שהם זקוקים נואשות לניצחון. הפסד נוסף יאפשר לכחולים לחזק את מעמדם מתחת לקו האדום, ויעמיד בסכנה ממשית את הקבוצה הירוקה עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו