אזריה התקשר לחייל היורה, שסירב לדבר עימו וניתק - סרוגים

אזריה התקשר לחייל היורה, שסירב לדבר עימו וניתק

צ'ארלי אזריה, אביו של החייל היורה אלאור אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון, התקשר לחייל שירה, לפי החשד, במחבל יאסין אסראדיח. החייל סירב לדבר עימו

אזריה התקשר לחייל היורה, שסירב לדבר עימו וניתק
  (צילום: פלאש90)

צ'ארלי אזריה, אביו של החייל היורה אלאור אזריה, שהורשע בהריגת מחבל מנוטרל בחברון, התקשר אתמול (רביעי) לחייל שירה, לפי החשד, במחבל יאסין אסראדיח.

על פי הדיווח בגל"צ, במהלך השיחה הוא אמר לו שהוא מחזק אותו ומאחל לו הצלחה, אך עוד בטרם הספיק לסיים את דבריו, הלוחם אמר שהוא לא מוכן לדבר, סיים את השיחה וניתק את הטלפון.

עוד עולה מהדיווח, כי חבריו של החייל מאמינים שהוא לא יהיה אלאור אזריה 2 וכי הוא זוכה לגיבוי מלא ממפקדיו.

כאמור, בתיעוד שהתפרסם אמש (רביעי) עולה, כי חיילי צה"ל היכו את המחבל יאסין אסראדיח שמת בשבוע שעבר ביריחו, בשעה שניסה לתקוף אותם עם מוט ברזל. בסרטון ממצלמות האבטחה נראה כי סראדיח נורה בפלג גופו התחתון ולאחר מכן הוכה נמרצות תוך שהוא נגרר למקום הפינוי, לאחר שהחיילים חשדו כי בכוונתו לבצע פיגוע.

במהלך פעילות שהתרחשה ביום חמישי שעבר ביריחו למעצר מבוקשים, מחבל חמוש במוט ברזל רץ לעבר כוח צה״ל וניסה לתקוף את החיילים במקום. החיילים הגיבו בירי, התעמתו עם המחבל מטווח קצר והצליחו לבלום אותו. על גופו של המחבל נמצאה סכין והוא פונה לקבלת טיפול רפואי אך בהמשך נקבע מותו. לטענת הפלסטינים, הוא הוכה קשות בעת מעצרו. בנוסף אמרו כי מישראל עדכנו את המשפחה כי הוא 'נפטר' בעקבות שאיפת גז מדמיע.

בתיעוד וידיאו ממצלמות אבטחה של חנויות באזור נראה א-סראדיח כשהוא רץ לעבר החיילים עם במוט ברזל בעל שלושה בסיסים. אז יורה בו אחד החיילים בפלג גופו התחתון והוא נופל אל הקרקע. שלושה חיילים נוספים יוצאים מהסימטה ובועטים במחבל השוכב על הרצפה, מכים בו עם נשקם וגוררים אותו לתוך הסימטה.

שם, ממשיכים החיילים לגרור אותו כשהוא על בטנו ולאחר מכן הם גוחנים מעליו, מאירים עליו בפנסים, בועטים בו קלות ומזיזים אותו ברגליהם. בהמשך יורה אחד החיילים רימון גז בפתח הסימטה ואז נראים החיילים כשהם מפנים את א-סראדיח לתוכה, כנראה בשל התפזרות הגז המדמיע לכיוונם, אל מחוץ לטווח המצלמות.

לאחר מכן החיילים שבים לסימטה, הפעם כשהם מרימים את א-סראדיח מידיו ומרגליו. הם מעלים אותו לג'יפ צבאי שהתקרב, שפינה אותו מהמקום, אולם כעבור זמן הוא מת מפצעיו. בבצלם טוענים כי הפינוי התרחש רק  לאחר כעשרים וחמש דקות מרגע שנורה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
זה לא אזריה זה אבא של אזריה- שקרנים !
יניב | 01-03-2018 9:15
אתר של דתיים קצת הגינות פחות סכסוכים יהודו .......
2
תקלה מבצעית חמורה של הכוח!!!
דני מרוחובת | 01-03-2018 11:34
הירי היה צריך להיות במרכז מסה. בתוך החזה. ולא להסתפק בכדור אחד