צלבי קרס בקבר יהושע בן נון - סרוגים

צלבי קרס בקבר יהושע בן נון

כתובות נאצה רוססו על קברו של יהושע בן נון. כאלף מתפללים פקדו את המקום לכבוד ז' באדר יום פטירת משה רבנו. יוסי דגן: "אירוע חמור מדובר במקום קדוש בעל חשיבות היסטורית"

צלבי קרס בקבר יהושע בן נון
  (צילום: בטחון שומרון)

תג מחיר ערבי בשומרון.

קבר יהושע בן נון חולל, צלבי קרס וכתובות רוססו על מבנה הקבר. כך גילו הלילה (ד') העולים הרבים שהגיעו לפקוד את קברו של יהושע בן נון בכפר כיפל חארס הסמוך לאריאל.

במהלך הלילה הגיעו לקבר כאלף איש מכל רחבי הארץ, בעליה המסורתית לציונו של יהושע לכבוד יום ז' באדר יום פטירת משה רבנו. העולים הרבים התפללו ולמדו במקום.

הלילה עבר ללא אירועים חריגים. חיילי צה"ל וכוחות הביטחון מחטיבת אפרים בארגונו של קצין ההגמ"ר רס"ן דדו הכהן דאגו לאבטחת האירוע. מנהלת קבר יוסף והמקומות הקדושים בשומרון של המועצה האזורית דאגה להכנסת אורחים וארגנה את העליה.

יו"ר המועצה האזורית שומרון יוסי דגן קרא לעצור את הפורעים: "פורעים ערבים חיללו שוב את קברו של יהושע בן נון. מדובר בפשע שנאה ובאירוע חמור. קבר יהושע בן נון הוא מקום קדוש בעל חשיבות היסטורית ממדרגה ראשונה. יהושע היה הרמטכ"ל היהודי הראשון וכובש הארץ, מדובר גם במקום קדוש וגם במקום בעל חשיבות רבה לעם היהודי".

"אני קורא לכוחות הביטחון לשים ידם על הפורעים. רק לפני כשבועיים ברח לכפר הזה המחבל הארור שרצח את איתמר בן גל הי"ד, יש לטפל בחומרה באירוע. אני מודה לצה"ל ולחטיבת אפרים ובראשם אל"מ עידן כץ על אבטחת המתפללים במקום", הוסיף דגן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו