חדש בפייסבוק: הרשימות שישנו לכם את הסטטוסים - סרוגים

חדש בפייסבוק: הרשימות שישנו לכם את הסטטוסים

פייסבוק השיקה אפשרות חדשה לסטטוסים, המאפשרת ליצור רשימות אישיות ממגוון סוגים. בקרוב נוכל לשתף עם חברינו רשימות מטלות, המלצות על ספרים וסרטים אהובים, ולדרג את כל מה שנרצה בסטטוס צבעוני במיוחד

חדש בפייסבוק: הרשימות שישנו לכם את הסטטוסים
  בקרוב: רשימות בפייסבוק. (צילום: עמוד הטוויטר של רשת Seo Tech Solutions)

תתכוננו: בקרוב נוכל לשתף עם חברינו רשימות בסטטוס בפייסבוק. הרשת החברתית הפופולרית הכריזה על אפשרות חדשה לסטטוסים, המאפשרת ליצור רשימות אישיות בצורה קלה, נוחה וצבעונית.

ראש מחלקת הזנת החדשות בפייסבוק, אדם מוסרי, טען בהודעת החברה כי מדובר בשדרוג של תופעה מוכרת בפייסבוק, כשכבר היום אנשים רבים כותבים רשימות אישיות בסטטוסים שלהם ומשתפים אותם עם חבריהם. "כבר ראיתי אנשים שמשתפים רשימות בפיד שלי" טען. "זה אולי לא הנושא הכי דחוף שאנחנו צריכים לטפל בו, אבל אני חושב שזה צעד בכיוון הנכון, שיהפוך את פייסבוק פחות למקום של חדשות ויותר למקום המשמש כמרכז לאינטראקציה עם חברים".

ככה זה נראה: צפו ברשימות החדשות של פייסבוק

האפשרות החדשה תתווסף בקרוב למגוון אפשרויות הסטטוס הקיימות בפייסבוק, הכוללת שיתוף תמונות, וידאו, וסרטונים בשידור חי. המשתמשים יוכלו לבחור ממגוון אפשרויות מובנות לרשימות, ביניהם רשימת יעדים, משימות שעליהם לבצע, רשימת המלצות על ספרים או סרטים אהובים, או רשימת מקומות שנרצה לבקר בהם- או לחלופין לקבוע בעצמם את נושא הרשימה. לאחר מכן המשתמשים יוכלו לבחור צבעים ועיצובים לרשימה, לקבוע את מספר הסעיפים- ולשתף את הרשימה עם חבריהם. לאחר הפרסום הגולשים יוכלו גם לערוך את הרשימה ולסמן את המשימות שסיימו ממנו.

המהלך החדש של החברה מגיע כחלק מנסיונותיו של מייסד פייסבוק מארק צוקרברג להציג יותר תכנים אישיים ורלוונטיים בפייסבוק, שהתבטא לאחרונה בשינוי האלגוריתם של האתר. העדכון באלגוריתם כדי לתת עדיפות לפוסטים של המשפחה וחברים קרובים, ופחות תכנים מסחריים ופרסומות.

"לאחרונה קיבלנו משוב שרשימות של עסקים, מותגים ומדיה דוחקים החוצה את הרגעים האישיים שמובילים את כולנו לתקשר יותר זה עם זה. כיום יש יותר תוכן ציבורי מאשר רשומות של חברים ובני משפחה- וכתוצאה, האיזון של מה שנמצא בעמוד התרחק מהדבר החשוב ביותר שפייסבוק יכול לעשות" הסביר צוקרברג את המניע לשינוי. "בנינו את פייסבוק כדי לעזור לאנשים לשמור על קשר אחד עם השני ולקרב אותנו לאנשים שחשובים לנו. מסיבה זו תמיד שמנו חברים ומשפחה במרכז החוויה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו