משה כחלון: "ער לרחשים מימין ומשמאל; לא אפרוש מהממשלה"

משה כחלון: "ער לרחשים מימין ומשמאל; לא אפרוש מהממשלה"

שר האוצר משה כחלון, מי שהיה תקוות השמאל להפלת ממשלת נתניהו אחרי פרסום ההמלצות, מבהיר כי אין בכוונתו לפרוש מהממשלה: "מי שמחליט בסוף זה רק היועץ המשפטי, לא המשטרה"

"ער לרחשים מימין ומשמאל; לא אפרוש מהממשלה"
  (צילום: Alex Kolomoisky/POOL/ פלאש90)

יו"ר מפלגת 'כולנו', שר האוצר משה כחלון, מי שסומן בעיני רבים כמי שצפוי לפרוש מהממשלה אחרי פרסום ההמלצות ולהפיל את ממשלת נתניהו, משגר מסר מרגיע לעברו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ואומר כי למרות המלצות המשטרה להעמיד את נתניהו לדין בעבירת שוחד, אין בכוונתו לפרוש כעת מהממשלה וכי יש להמתין להחלטת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, האם להגיש כתב אישום נגד נתניהו.

"אני ער לרחשי הציבור, מימין ומשמאל, בנוגע להמלצות המשטרה סביב חקירות ראש הממשלה", אמר כחלון בהתייחסות ראשונה לדרמה הפוליטית. לדבריו, "החוק קובע כי רק היועץ המשפטי לממשלה רשאי לקבל החלטות בעניין הגשה או אי הגשה של כתב אישום. עד אז אמשיך להוביל ולנווט את הכלכלה הישראלית לרווחת כלל אזרחי ישראל".

כחלון פנה והוסיף: "אני קורא לכולם – מימין ומשמאל – לחדול מהתקפות על המשטרה ועל מערכת שלטון החוק. יש לתת למערכות לפעול ללא לחצים, לא מימין ולא משמאל, ולפעול באופן מסודר, מקצועי ושקול".

מאז שנבחרתי לא עבר יום שלא רצו לפגוע בי

אמש (שלישי) מיד לאחר פרסום ההמלצות, אמר נתניהו: "היום הזה לא שונה מימים אחרים בשנים האחרונות, כמעט שלא היה יום אחד שלא תקפו אותי, ולא רק אותי – גם את אשתי וילדיי – כדי לפגוע בי. זה כואב לי מאוד. לא פחות מ-15 בדיקות וחקירות נפתחו בשנים האחרונות נגדי, חלקן עם המלצות משטרה מרעישות בדיוק כמו הערב. כל הניסיונות הללו הסתיימו בלא כלום. מכיוון שאני יודע את האמת, גם הפעם הדברים יסתיימו בלא כלום".

״את כל חיי הקדשתי למדינת ישראל. אני חש מחויבות להמשיך לבנות את המדינה. תחושת השליחות היא הסיבה שאני כאן וזו הסיבה שאתם אזרחי ישראל נותנים בי את את אמונכם שוב ושוב כי אתם יודעים שאני עושה את הכל שטובת המדינה לנגד עייני. אני לא עובד, לא בשביל סיגרים מחבר, לא בשביל סיקור עיתונאי. רק טובת המדינה. ושם דבר לא הסית ממלאכת קודש זו. גם לא ההתקפות נגדי וב"ה הן בלתי פוסקות".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו