שוב אמירה חצופה מצד ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת), היום בדיון בועדת החינוך של הכנסת בנושא חוק שוברים שתיקה.
זועבי אמרה במהלך הדיון כי חיילי צה"ל הם רוצחים, מה שעורר מהומה והביא לסילוקה על ידי יו"ר הועדה ח"כ יעקב מרגי מש"ס.
ח"כ שולי מועלם תקפה את זועבי מיד לאחר מכן ואמרה בחריפות: "זה תקין לומר שכל הערבים רוצחים? מה זו ההשוואה הזו? חיילי צה"ל מתמודדים עם מציאות לא פשוטה שאתם בעצמכם יוצרים. מחבלים שנהרגים הביאו את זה על עצמם. תתביישי לך."
כשנדרשה זועבי לצאת ביקשה לקחת את חפציה. שולי ענתה לה "שכחת אולי גם כמה חפצים גם על אוניית המרמה"?
לפי הצעת חוק 'שוברים שתיקה', לשר החינוך תנתן את הסמכות לאסור על כניסתם של ארגוני שמאל קיצוני לבתי ספר
תגובות
מיותר לציין שזאת לא פעם ראשונה - ובטל שלמרבה הצער זאת גם לא פעם ראשונה שלא עושים למנוולת הזאת כלום - חוץ מלנזוף בה ולהעניש אותה לכאורה - כאילו היא בגנון ולא בכנסת - ולא שיש הבדל..