האזינו: שיחת האזהרה של השב"כ לפעילי הימין - סרוגים

האזינו: שיחת האזהרה של השב"כ לפעילי הימין

זמן קצר לאחר הרצח של הרב איתמר בן גל, ערכו אנשי שב"כ שיחות אזהרה לפעילי ימין והזהירו אותם שלא לבצע פעולות נקם בתגובה לרצח. חלק מהנערים אף התבקשו להגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתם. האזינו

author-image

(תמונה ראשית: אילוסטרציה: מתניה טאוזיג/פלאש90)

זמן קצר לאחר הרצח של הרב איתמר בן גל, ערכו אנשי שב"כ שיחות אזהרה לפעילי ימין והזהירו אותם שלא לבצע פעולות נקם בתגובה לרצח. חלק מהנערים אף התבקשו להגיע לתחנת המשטרה הקרובה לביתם.

בשיחה שמובאת כאן לפניכם נשמע איש שב"כ מנסה ליזום פגישה עם אחד מהנערים, אך האחרון בוחר לגחך ומסרב לשתף פעולה.

עורך הדין איתמר בן גביר שמייצג חמישה נערים שקיבלו שיחות מהסוג הזה שוחח הערב (שלישי) עם סרוגים ואמר כי בשב"כ חצו קווים אדומים.

"מצער מאוד שזמן קצר לאחר הרצח של הקדוש הרב בן גל, מה שעושים בשירות הביטחון הכללי הוא לזמן דווקא את נערי הגבעות לשיחות אזהרה שאגב אין כל חובה חוקית להתייצב אליהן".

עוד הוסיף בן גביר בשיחה ל'סרוגים' כי "כאשר בשירות הביטחון הכללי משקיעים אנרגיות כה רבות בפעילות מול נערי הגבעות התוצאה היא שבשב"כ מתקשים לאתר את המחבלים, והשיחות הללו מעידות עד כמה מדינת ישראל בצרות, במקום להשקיע את כל המאמצים בטיפול במחבלים משקיעים מאמצים בטיפול בחשודים בגרפיטי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קץ היסכמי אוסלו לאסוף את הנשק העברת המנהיגים מחוץ ליהודה ושומרון
דויד הכהן | 06-02-2018 21:49
כל מפגע שיגיע הואץ צריך לדעת שאנו נחזור לתקופת מפא״י מפם ואחדות העבודה והמפד״ל היא הבית היהודי . מהמקום ש יצא המפגע נפזר כרוזים שעליהם לארוז תוך כך וכך שעות מהיר ומי שישאר עלול להפכה מהפצצות וחורבן ( כמו בסוריה ) ובמקומם ליישב לאומנים ישראלים . ביבי תתעורר עשה זאת הפתרון ,תוך שבוע העולם ישכח ויהיה עסוק בורחים ״ המסכנים״