"נתניהו מפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט: דגן וסמוטריץ'"
מבזק

"נתניהו מפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט: דגן וסמוטריץ'"

יו"ר המחנה הציוני תקף את ראש הממשלה נתניהו ואמר לו: "תפסיק לפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט שלך. שוליים שמופעלים על ידי ראש המועצה האזורית יוסי דגן ומפחדים מסמוטריץ׳"

author-image
גבאי תקף את נתניהו: "מפחד מדגן וסמוטריץ'"
  היום בישיבת הסיעה. גבאי (צילום: Flash90)

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, תקף היום (שני) בישיבת הסיעה את ראש הממשלה  בנימין נתניהו בעקבות התראת מערכת הביטחון על משבר הומניטרי חריף שעלול לפרוץ ברצועת עזה ולהשפיע על ישראל. "תקשיב לרמטכ"ל ולמתאם הפעולות בשטחים ותפסיק לפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט שלך: דגן וסמוטריץ'".

"תפקיד הממשלה למנוע את המלחמה. תפקיד הצבא לנצח אותה"

"האחריות למצב הכלכלי הקשה בעזה מוטלת כל כולה על החמאס. ארגון טרור שלא רואה את התושבים שלו ממטר ומשקיע את משאביו בטרור. טרור שלא יסייע לו. אצלנו, תפקידה של הממשלה למנוע את המלחמה הבאה, תפקידו של הצבא לנצח אותה אם תתרחש.

על צה״ל והרמטכ"ל אני סומך שימלאו את משימתם היטב, על הממשלה והעומד בראשה אין שום סיבה לסמוך".

לטענתו, דבריו של הרמטכ"ל אייזנקוט על עזה הקורסת "צריכים להרעיד את האדמה עליה עומדים שרי הממשלה וחברי הקבינט". גבאי הצהיר כי "האחריות וקביעת המדיניות נמצאת בידיהם".

במקום זה, טען "הם פרצו ברצף ראיונות, לכל שר יש הצעות בנוגע למה לעשות בתחומי הבטחון. שיעסקו בנושאי משרדיהם ויתנו לגורמי המקצוע לטפל בבטחון".

"נתניהו מפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט: דגן וסמוטריץ'

על כן, קרא לראש הממשלה להקשיב לרמטכ"ל ולמתאם הפעולות בשטחים: "הם יודעים מה קורה שם ומה צריך לעשות, אין להם שיקולים פוליטיים והם לא חושבים על איך הדברים ייראו בחדשות. רק טובת המדינה ובטחונה לנגד עיניהם".

תקשיב להם ותפסיק לפחד מהשוליים הקיצוניים בקבינט שלך. שוליים שמופעלים על ידי ראש המועצה האזורית יוסי דגן ומפחדים מסמוטריץ׳".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
תחזור לאלמוניותך
אלי מאשקלון | 05-02-2018 18:45
גבאי עשה טובה לך ולמפלגתך :אתה תקליט שחוק ,מילל מקצועי,בכל הכבוד חזור לאלמוניותך ,דרכך ודרך מ.העבודה היא דרך גלותית,עשה דברים חיובים לעם ישראל פרוש לפני מפלתך!
2
אבי גבאי
אדם | 13-03-2018 14:22
תדאג לעצמך עזוב את נתניהו לפי הסקרים אתה גמור תתחיל לדאוג
3
אבי גבאי אישיות אפורה, רדודה ומשעממת.
ל | 29-05-2018 0:08
טוב שגבאי בראש השמאל, כי אין לו סיכוי: אישיות אפורה, רדודה ומשעממת.