'שפת ביוב': עימות חריף בין גלאון לזנדברג - סרוגים

'שפת ביוב': עימות חריף בין גלאון לזנדברג

חברת הכנסת תמר זנדברג אמרה כי היא לא שוללת ישיבה בממשלה עם אביגדור ליברמן ועוררה את זעמה של יו"ר מפלגתה, זהבה גלאון: "אם כבר להוריד את האידיאולוגיה באסלה אז עם הידית הגדולה"

author-image
'שפת ביוב': עימות חריף בין גלאון לזנדברג
  (צילום: מרים אלסטר, יונתן זינדל/ פלאש90)

על רקע הבחירות לראשות המפלגה, עימות חריג וחריף נערך אתמול בין יו"ר מפלגת מרצ, זהבה גלאון, לחברת הכנסת תמר זנדברג, בעקבות דברים שאמרה האחרונה בראיון לערוץ 10 (14) לפיהם היא לא שוללת ישיבה בממשלה עם שר הבטחון אביגדור ליברמן.

לאחר דבריה של זנדברג, מיהרה גלאון להגיב, וכתבה כי מדובר ב"אמירה מחפירה". לדבריה, "האיש הזה מושחת וגזען. לו אני אהיה בראש מרצ, עם ליברמן לא נשב".

זנדברג השיבה לגלאון בציוץ משלה וכתבה: "מכבדת את חברתי זהבה גלאון, אולם הברירה בבחירות הקרובות היא אחת: מרצ טהרנית שמתחננת על חייה, או מרצ בראשותי שתחזור להיות גורם משמעותי ומכתיב סדר יום בממשלת שמאל-מרכז".

בשלב הזה החריפה גלאון את הטון ותקפה את זנדברג: "למה לעצור בליברמן? אני מציעה להדגים עוד טיפת פרגמטיזם ולהודיע שמרצ בראשותך תוכל להיות להיות גורם משמעותי ומכתיב סדר יום גם בממשלת נתניהו-ליברמן-בנט. אם כבר מורידים את האידיאולוגיה באסלה, אז לפחות להשתמש בידית הגדולה".

זנדברג לא נותרה חייבת וכינתה את דבריה של גלאון 'שפת ביוב': "חבל להידרדר לשפת ביוב, זהבה", כתבה. "הויכוח בינינו ענייני. בין מרצ שמוותרת מראש על השתתפות בממשלה ובין מרצ שמייצרת הזדמנות לתרגם את האידיאולוגיה שלנו למדיניות. מול ממשלת ימין נדע לשרת מהאופוזיציה. אם תיבחר ממשלה אחרת, אין סיבה שנודיע מראש שלא נשתתף בה. חברי מרצ יבחרו בין הגישות".

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אשליות
רון | 06-02-2018 0:17
תמר זנדברג חושבת שהיא תצליח לגרום לאביגדור ליברמן לדבר איתה בגלל שהוא נגד חוק המרכולים,חשבה לנצל את המצב הזה ,אבל אין לה סיכוי.מר״צ והימין לא הולך ביחד.מר״צ ואבי גבאי הולך יפה מאוד .