חזן ענה בשידור חי: "זה נכון מה שמפרסמים בתקשורת"? - סרוגים

חזן ענה בשידור חי: "זה נכון מה שמפרסמים בתקשורת"?

חה"כ אורן חזן ענה בשידור חי בערוץ הכנסת ליו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק וקנין, ועימת אותו מול הדיווחים על הרחקתו מהמליאה לחצי שנה: "זה נכון מה שמפרסמים בתקשורת? החלטתם להרחיק אותי ל-6 חודשים?"

author-image
חזן ענה בשידור חי: "זה נכון מה שמפרסמים בתקשורת"?
  (קרדיט: צילום מסך מתוך ערוץ הכנסת)

ועדת האתיקה פרסמה היום (שלישי) את החלטותיה בדבר הפרות משמעת של מספר חברי כנסת. בין השאר דווח כי על חבר הכנסת אורן חזן יוטל עונש מקסימלי והוא יורחק ממליאת הכנסת לחצי שנה.

אולם, במהלך שידור חי באולפן ערוץ הכנסת, קיבל חזן שיחה מיו"ר ועדת האתיקה ח"כ יצחק וקנין, אליה הוא ענה בשידור ושאל אותו "זה נכון מה שמפרסמים בתקשורת? החלטתם להרחיק אותי ל-6 חודשים?" והמשיך "אז לא החלטתם?" לבסוף אמר כי וקנין ענה לו, שלא יגיד לו כלום, וכי עוד לא יצאה שום החלטה לגביו.

מתקשר יו"ר הועדה מעניין מה הוא רוצה להגיד לי, אולי על ההדלפות שהוא מוציא החוצה", אמר חזן בתחילה.

מייד שענה, אמר לוקנין: "אני מנסה להבין, אני אוכל להגיע להופיע בפני הוועדה, יש סיבה שאתם מתחמקים להביע את עמדתי בפניכם, או שאתם רק עסוקים בהדלפות מהבוקר עד הלילה"? חזן המשיך להקשות. "אני רק שואל, אני אוכל לבוא להופיע בפני הוועדה? אהה, אין לי מה לבוא להופיע בוועדה".

לפי חזן, וקנין ענה לו כי לא יגיד לו כלום, וכי עוד לא יצאה שום החלטה לגביו, אך לגבי אחרים עברה החלטה.  לסיום השיב, "אני אשמח בכל מקרה לבוא להופיע בפני הוועדה להביע את עמדתי ולהגיד בדיוק מה אני חושב שבעצם בחרתם בטרור, אבל נדבר על זה תכף..".

מוקדם יותר פרסמנו כי ועדת האתיקה נקטה בשורה של צעדים חמורים נגד חברות הכנסת מהמחנה הציוני סתיו שפיר, ומיכל בירן, לאחר שכינו חברי כנסת מהליכוד, "מושחת", ו"סרסור". בנוסף, ח"כ מוסי רז (מרצ) קיבל נזיפה לאחר שכינה את יואב קיש "מחבל" ו"טרוריסט". עוד מספר ח״כים ספגו עונשים קלים יותר.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו