משעל למנהל בית הספר: "אתה מרגיז אותי"; האזינו - סרוגים

משעל למנהל בית הספר: "אתה מרגיז אותי"; האזינו

רם כהן, מנהל בית הספר התיכון 'תיכונט', שטען אתמול כי הפורעת הערביה עאהד תמימי שסטרה לחייל צה"ל, היא גיבורה, התעמת הבוקר עם מגיש הרדיו ניסים משעל

משעל למנהל בית הספר: "אתה מרגיז אותי"; האזינו
  (צילום: יוטיוב/ הטלויזיה חינוכית)

רם כהן, מנהל בית הספר התיכון 'תיכונט', שטען אתמול (שני) כי הפורעת הערביה עאהד תמימי שסטרה לחייל צה"ל, היא גיבורה, התעמת הבוקר עם מגיש הרדיו ניסים משעל.

אתה מחפש כותרות

"אתה מרגיז אותי", אמר משעל לכהן. "אני לא בטוח שאתה מאמין למה שאתה אומר ומחפש כותרות כדי לבלוט. אתה באמת משווה בין עהאד תמימי לגיבורת ניל"י? היא נראית לך גיבורה? אתה איש חינוך ואתה משפיע על אחרים".

מנהל בית הספר שכבר עורר סערות בעבר, לאחר שאסר לשיר את ההמנון בטקס בבית ספרו, אמר:  "הסטירה שהחייל קיבל זו הסטירה שאנחנו חטפנו כמדינת ישראל וכחברה. בעיני הפלסטינים מדובר בגיבורה פלסטינית בעוד שבעיניי, כישראלי, החייל המאופק הוא הגיבור האמיתי".

לא אומר את דעותיי עד גיל 67?

כהן הוסיף כי "כתבתי שעאהד תמימי היא הסיפור הפלסטיני ומדובר בעם שמצמיח את הגיבורים שלו. היא הפכה להיות מיתוס פלסטיני. מי שקורא את הפוסט שלי צריך להבין שרם כהן חושב שחמישים שנות גיבוש בגדה המערבית צריכים לבוא לקיצם. אתה מצפה ממני לא לומר את דעותיי עד שאצא לפנסיה בגיל 67? אני חי בתוך חברה ותפקידי ללמד ערכים. לפני כמה חודשים כינסתי את ילדי כיתות א'-יב' ואף פתחתי בדיון על פסק דינו של אלאור אזריה, הילדים לא פחדו להביע את דעתם".

לאחר שמשעל טען כי כהן כותב את עמדותיו בפייסבוק כי הוא מפחד לומר אותם לתלמדיו, השיב לו כהן: "אני עמדתי בפני תלמידים וטענתי שלדעתי הכיבוש הוא ארור ויש לסיימו. בעיניי הכיבוש הוא דבר נורא ועל מדינת ישראל לקבל החלטות בנושא".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
עהאד תמימי היתה גיבורה אם ישראל
יפה יוסף | 31-01-2018 16:40
לא היתה רוצה להדיין על הסכמי שלום . דבר שני אין כאן כיבוש כי נכפתה על ישראל מלחמה גדולה נגד מספר מדינות ובכל זאת ישראל היתה על העליונה.האם בגלל שישראל נצחה אוייבים היא צריכה לקהל על עצמה ייסורי מצפון? היהודי הטיפש.
2
איך זה שלאידיוט הלא שימושי הזה קוראים באופן
אוראור | 15-08-2018 17:08
אירוני להחריד רם כהן? הרי שמו הפרטי ממש לא מתאים לו - שלא לדבר על שם המשפחה!