חזן: "על יולי להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד" - סרוגים

חזן: "על יולי להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד"

ח"כ אורן חזן תוקף את יו"ר הכנסת בעקבות ההקלטות שנחשפו, בהן מתח בקורת על חברי מפלגתו. "בשקט בשקט גדל לנו כאן 'פוטין 2'. עליו להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד", הצהיר

ח"כ אורן חזן מגיב להקלטות שנחשפו הבוקר (ראשון)  בהן נשמע יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהוא מבקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, מותח בקורת על חברי מפלגתו, ואומר כי "היה מחליף חצי מהם".  חזן האשים: "גדל לנו כאן 'פוטין 2'".

לדברי חזן שנמצא בעימות ממושך מול יו"ר הכנסת, "יש לחקור את הפגישה ואת כל הנאמר בה שכן מדובר בבעל תפקיד ממלכתי". לטענתו, "עולה חשש כי אדלשטיין מוביל ניסיון פוטש של יו"ר כנסת שמחויב מתוקף תפקידו לממלכתיות, נגד ראש ממשלה מכהן. זה לא עניין של מה בכך שיו"ר הכנסת מנסה להשתלט על תפקיד ראש הממשלה והשלטון במדינת ישראל תוך האשמה של נתניהו בחוסר כשירות למלא את תפקידו כי השתגע".

"אחרי שבהתחלה האיש הזה, אדלשטיין, החרים אותי – היום הוא כבר מחרים את ראש הממשלה, 15 חברי כנסת מסיעת הליכוד בכנסת ואת המועמדים החדשים שלא ראויים לדעתו. נראה שבשקט בשקט גדל לנו כאן 'פוטין 2' שרוצה להשתלט ולקבוע בעצמו מי יהיה בהנהגה ומי לא", הוסיף חזן.

עוד המשיך ותקף: "כמו בוגי לפניו שחתר נגד ראש הממשלה, גם אדלשטיין איבד את הזכות להיות חלק מסיעת הליכוד בכנסת ומתנועת הליכוד בכלל. לא נחכה עד שישלים את תכניתו להיות נשיא מדינה ואז ייצא נגד הליכוד בבוטות".

"כדאי שנבהיר לו מה אנחנו חושבים עליו עכשיו – עליו להתפטר מתפקידו ולעזוב את הליכוד",טען לבסוף.

הייתי שמח שמחצית מסיעת הליכוד תלך הביתה

בהקלטות נשמע אדלשטיין מתייחס, בין היתר, לנאומיו האחרונים של נתניהו שבהם תקף את התקשורת ואת האופוזיציה, כולל "נאום החמוצים". בהקלטות נשמע יו"ר הכנסת מאשים אותו בעימות שנוצר בכנסת סביב הנאומים הללו: "זו התנהלות שאני מודה שהיא קצת בעייתית. כשנתניהו מדבר כראש ממשלה אף אחד לא מפריע לו, יש כבוד. ברגע שזה הופך ל'אתם חמוצים' – אז מתחיל כל הבלגן. חבל שזה ככה".

בהמשך, נשמע אדלשטיין מותח ביקורת חריפה נגד הליכוד – ואף מצהיר כי "היה שמח לראות חצי מחברי הסיעה בבית".

"אני חושב שהליכוד בבעיה חמורה. יש סיעה שאני מאוד הייתי שמח שמחציתה תלך לבית, ויש מועמדים חדשים שלא היית שמח לראות בכנסת. אם נמשיך בדרך הזו נהיה באופוזיציה, אם לא יבחרו רשימה אחרת נהיה באופוזיציה", אמר יו"ר הכנסת.

<h2>"לא הרמתי כוסית כשטראמפ נבחר"</h2>יו"ר הכנסת ביקר גם את היעדרו של שר חוץ, בעיקר סביב ההכרה של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בירושלים כבירת ישראל. "אני טוען, וזה משהו שאני לא יכול להגיד בפומבי – אנחנו זכינו. טראמפ מצפצף על המערכת ולכן אמר מה שאמר. עוד באותו הערב היינו צריכים להיפגש נשיא המדינה, ראש הממשלה, שר החוץ שאין לנו ויו"ר הכנסת ולומר – בואו נראה מי עומד מול מי. לא הייתה עבודת מטה מסודרת כי שר חוץ אין, ראש הממשלה לא מדבר עם נשיא המדינה והנשיא לא מדבר עם ראש הממשלה. אילו הייתה עבודת מטה כזו היינו יכולים להתקדם יותר טוב".

אדלשטיין גם הודה כי "לא הרים כוסית" ביום שבו נבחר טראמפ לנשיאות: "הסיבה היא שעכשיו באמת הכל תלוי בנו. אסור לראות בהצהרה שלו על ירושלים שאנחנו יכולים להשתולל עכשיו ולעשות מה שבא לנו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
אורן חזן אתה כזה קטן לעומת יולי אדלשטיין
אריק | 28-01-2018 13:08
יש אחד בכנסת שלא הוציא מילת שקר מפיו בחיים וזה יולי אדלשטיין . כל שאר החכים חרטטנים
2
אורן חזן צודק לחלוטין!!!
לא מפתיע | 28-01-2018 13:17
לצערי יש עוד כ- 4 שנים לסבול מרובי ריבלין. אני מקווה שלא נקבל המשך ישיר בדמות 8 שנים של אדלשטיין. טוב שהתפרסמה ההקלטה. אני מקווה שחברי הליכוד יתעוררו.