ישי לפידות חגג 20 וכל הברנז'ה הגיעה לפרגן•צפו - סרוגים

ישי לפידות חגג 20 וכל הברנז'ה הגיעה לפרגן•צפו

הזמר והיוצר ישי לפידות, חגג אמש (מוצ"ש) יום הולדת כפול באירוע נוצץ במיוחד, אליו הגיעו מיטב הברנז'ה המקומית במגזר ומחוצה לו. גם מערכת התרבות של סרוגים הגיעה לפרגן וגילתה מה החברים רוצים לאחל לכוכב של המוזיקה היהודית- צפו

ישי לפידות חגג 20 וכל הברנז'ה הגיעה לפרגן•צפו
  (צילום:רפי דלויה)

אמש (מוצ"ש) חגג הזמר והיוצר ישי לפידות 20 שנה לתכניתו 'אישי בשישי' ואת יום הולדתו ה- 50. כל החברים בברנז'ה, החל מח"כים ועד לזמרים ומפיקים משלל המגזרים הגיעו לחגוג עם לפידות באירוע מאחד ונוצץ שנערך באולם 'דימול פלטינום' שהושק אמש.

בין הכוכבים שנראו באירוע: השר גלעד ארדן, אלי ישי, הזמר עידן יניב, ידידיה מאיר, צמד רעים, הפרויקט של רביבו, רגב הוד, יוחאי ועדי בורג כפיר,חיים ישראל, מנחם טוקר, יהודה משי זהב, ציון גולן, איציק ומיטל סודרי, דובל'ה הלר,הסופר חיים ולדר, יהודה קלמן, מנדי גרוזמן, יונתן דובוב ועוד רבים וטובים.

גם מערכת התרבות של 'סרוגים' הגיעה לפרגן ואספה ברכות מהכוכבים של הערב. אז מה החברים מאחלים? ומה ישי מאחל לעצמו? צפו בסרטון הברכות שהכנו: 

האחים גת וישי ריבו הופקדו על החלק המוזיקלי של האירוע, כשאליהם הצטרף במהלך הערב לדואטים מיוחדים חתן השמחה ישי לפידות. האורחים נהנו מבופה עשיר ובר מיוחד שעוצב לאירוע הפתיחה המיוחד.

ולסיכום קבלו הצצה לאירוע הנוצץ (צילום: רפי דלויה):

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו