גפני מאשים: "אנחנו יודעים מי הוציא את ההקלטה" - סרוגים

גפני מאשים: "אנחנו יודעים מי הוציא את ההקלטה"

החכי"ם ממפלגת 'ישראל ביתנו' זעמו על דבריו של ח"כ גפני על הפתרון שהעלה לאכיפת חוק המרכולים. וטענו, כי זה שינוי של הסטטוס קוו. במקביל, האשים גפני את העיתונאי החרדי שהוציאו את ההקלטה

author-image
גפני מאשים: "אנחנו יודעים מי הוציא את ההקלטה"
  (צילום: Miriam Alster/FLASH90)

חברי הכנסת ממפלגת 'ישראל ביתנו' זעמו על דבריו של ח"כ משה גפני שנחשפו בהקלטות "כיכר השבת", לפיהן, הפתרון לאכיפת חוק המרכולים יתבצע על ידי עובדים זרים. וטענו כי מדרישתו עולה רצון לשינוי הסטטוס קוו. במקביל, האשים גפני את העיתונאים החרדים שהוציאו את ההקלטה, חרף בקשתו.

"צפיתי בדבריו של חה"כ משה גפני על אכיפת "חוק המרכולים" והזדעזעתי", אמרה ח"כ יוליה מלינובסקי. לטענתה, "גפני בדבריו ממאיס את הציבור בישראל ויביא להפלת ממשלת הימין ולזעם הציבור הליברלי. אלחם כנגד כל שינוי בסטטוס קוו".

חבר מפלגתה, ח"כ עודד פורר תמך בדבריה, וטען כי "אם הסיעות החרדיות חושבות שניתן לפגוע בסטאטוס קוו הן טועות".  לדבריו, "לא יהיה שינוי של מילימטר בסטטוס קוו. ישראל ביתנו תעמוד על הנושא הזה ולא נאפשר לח"כ גפני להוציא לפועל את תכניותיו".

הבוקר, בין דיון לדיון בוועדת כספים, ניגש אל גפני כתב 'כלכליסט' שחר אילן, ושאל אותו על פרסום ההקלטה. בתגובה, האשים גפני את מי שהוציא את ההקלטה, למרות שביקש שלא. "לציבור שלי אני לא יכול לדבר? ועוד החרדים מוציאים את זה". לטענתו, היה זה עיתונאי חרדי.  "איחוד הצלה הוציאו? מה, אנחנו לא יודעים מי הוציא?"

לדבריו, הדברים הוקלטו בליל שבת במהלך שיחה לאנשי "איחוד הצלה". עוד הוסיף כי אמר לעיתונאים שהתקשרו אליו "שיחפשו את החברים שלהם".

גפני בהקלטות שנחשפו אמש חושף את הפתרון להתמודדות מול אכיפת 'חוק המרכולים'

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לב מי לא יחרד על הסכנה הגדולה המרחפת
עת צרה היא ליעקב. | 16-01-2018 13:36
עת צרה היא ליעקב. לב מי לא יחרד על הסכנה הגדולה המרחפת על עם ד' היושב בציון, שעמדה מלכות הרשעה בארה"ק ע"י חכי"ם החרדים ביחד עם וועד הישיבות להכניס בחורי ובנות ישראל במשרפות השמד של צה"ל הטמא רח"ל, ובעוה"ר רבים חללים הפילה, ע"י ג' עבירות החמורות, ועצומים כל קרבנותי', והמה מבקשים לעקור את הכל, קול זעקת אחינו המוכים ונאסרים ומעונים בבתי הכלא הגיע אלינו, ואיככה נוכל וראינו באבדן בנינו, ואנה אנו באים. על כן באנו בזה לעורר לבב אחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם השתדלו והרבו תחינה ובקשה ביום ג' בא – ער"ח שבט הבעל"ט. ביום בו זוממים רשעי ישראל להתאסף ולחוקק חוקי סדום בגיוס בנות, רח"ל להרבות בתפלה ולהוסיף בפרקי תהלים בבתי מדרשות ומוסדות התורה והחינוך הלא זו חובתינו לעת כזאת, לאחוז אומנות אבותינו בידינו, לעורר רחמים להתחנן לפני אבינו שבשמים למען אחינו בנ״י הנתונים בצרה, ויאמר לצרות ישראל די, ולהעביר ולבטל הגזירות הקשות, ויציל את השארית הנאמנה מיד הקמים עליהם, וכל היועץ עליהם עצה ומחשבה רעה תופר עצתו ותקלקל מחשבתו, וזרועות רשעים תשברנה ולא תעשינה ידיהם תושיה. והשי״ת יאזין לקול תפלתינו להחיש גאולתינו ופדות נפשינו בקרוב. והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים. — מטעם גדולי ישראל וראשי הישיבות בחו"ל בנפשינו הדבר מע׳׳כ גדולי ישראל ראשי הישיבות והאדמו"רים בארצנו הקדושה שליט"א הנה באה אלינו שמועה קשה שהולכים להוציא אל הפועל חוק חדש בענין גיוס בנות, ועומדת ועדת חוץ ובטחון להתכנס ותיכף אחר כך יחול החוק בפועל. החוק החדש בא לשנות את החוק הקיים כארבעים שנה וחוץ מזה מגיעות שמועות שגם עכשיו כבר מקשים על בנות ישראל לקבל פטור. ופונים אנו למעכ׳׳ת למחות בדבר ולזעוק ולהריע על הצרה הגדולה שלא תבא ידוע לנו גודל מסירות נפשם של רבותינו מרן החזו"א מרן הגרא"ז מלצר ומרן הגרי״ז ומרן הקה"י ומרן ה"אבי עזרי" ועוד, ומפה מרן הגר"א קוטלר ומרן הגר"ם פיינשטיין ומרן הגר"א קלמנוביץ ומרן ר' יעקב קמינצקי ועוד זכותם יגן עלינו שלא יפגעו ואפילו במשהו בגיוס בנות, דבר שכל התורה תלוי בו ופסקו שהוא ביהרג ואל יעבור על בנות ישראל לשרת בצבא או בשירות לאומי. וליהוי ידוע שגם בנפשינו הדבר ונעמוד לימינכם ונעשה כל שביכולתינו לעשות לעורר הציבור בפה ולעשות מה שצריך כשלוחי דקמאי של גדולי ישראל הנ"ל לשעבר. וע׳׳כ פונים אנו לכל הגורמים שלא לנגוע בחוק הקיים כלל. וכן פונים אנו לכל מי שביכלתו באה׳׳ק לפעול בכל תוקף ושלא לחכות עד שח׳׳ו יאוחר מדי ויהי׳ה מעוות לא יוכל לתקון. הכו׳׳ח בכל הכבוד הראוי הרבנים: אהרן פלדמן, שמואל הכהן מילעער, אהרן משה שכטער, אברהם חיים לוין, חיים ברעסלער, אשר אליהו קאלמנוביץ, יוסף הררי רפול, אריה מלכיאל קוטלר, אליהו קנריק.
2
גפני
גרשון | 24-01-2018 16:31
זו אינה כפייה דתית - זו השתלטות עויינת. שימשיכו גפני ודרעי בתעלוליהם - עם הפטפטת הולכים ונעלמים המנדטים. וכן, אני מתכוון למנדטים של הליכוד. הבחירות קרבות - וכל אחד פותח את פיו למען בוחריו... יבוא הזמן שבו גפני/דרעי...יעלמו מהמפה הפוליטית ונחזור לשפיות.