אחרי 'סערת השבעה': גליק ודרעי התחבקו בכנסת - סרוגים

אחרי 'סערת השבעה': גליק ודרעי התחבקו בכנסת

כשלושה שבועות לאחר סערת דרעי- גליק, חבר הכנסת מהליכוד ניגש ליו"ר ש"ס במשכן הכנסת והעניק לו חיבוק שמשאיר את הטעם הרע מאחור

author-image
אחרי 'סערת השבעה': גליק ודרעי התחבקו בכנסת
  (צילום: עמיחי אתאלי/ 'ידיעות אחרונות')

כשלושה שבועות לאחר סערת דרעי- גליק, חבר הכנסת מהליכוד ניגש אמש (שני) ליו"ר ש"ס במשכן הכנסת והעניק לו חיבוק שמשאיר את הטעם הרע מאחור.

כזכור, יממה לאחר פטירתה של יפי גליק ז"ל, רעייתו של יהודה גליק, התעוררה סערה במערכת הפוליטית לאחר שנודע כי דרעי ניסה להביא את גליק מהשבעה על רעייתו למשכן הכנסת בכדי להצביע על חוק המרכולים, הצבעה שבסופו של דבר נדחתה בשבוע לאחר שהקואליציה התעקשה לייצר רוב.

בימים שאחרי הסערה דרעי אמנם התנצל בתקשורת בפני גליק אך הדיר רגליו מביתו של גליק שביישוב עתניאל. גם בימים שלאחר מכן נמנע דרעי ליצור מגע עם גליק, עד שאמש ניגש גליק לשר אריה דרעי שישב סביב שולחן הממשלה במליאה, השניים חיבקו זה את זה והשאירו מאחור את סערת ההצבעה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מתבייש
אלון | 16-01-2018 9:41
אני מתבייש על כל פעם ששמתי שס בקלפי. אנחנו מתירים להתפלל עם העבריינים רק ביום כיפור ולא צריך להתחכך בהם ביום יום. בושה. אני בתור אדם דתי אעשה הכל למנוע את חוק המרכולים המושחת. מה יקרה כשיאיר לפיד יהיה שר הפנים? סביר להניח שעל פי החוקהקלוקל הזה הוא ייאשר תחבורה, טיסות, מרכולים ומה לא בשבת ואריה דרעי יישאר עם תאוותו בידו. חזק וברוך.