נתניהו נחת; מודי קיבל את פניו: "ברוך הבא להודו" - סרוגים

נתניהו נחת; מודי קיבל את פניו: "ברוך הבא להודו"

בניגוד לתכנון, ראש ממשלת הודו מודי הפתיע את ראש הממשלה בנימין נתניהו והגיע לקבל את פניו בשדה התעופה בדלהי באופן אישי. נתניהו: "מעריך מאוד את המחווה"

author-image
נתניהו נחת; מודי קיבל את פניו: "ברוך הבא להודו"

בניגוד לתכנון, ראש ממשלת הודו, נרנדרה מודי, הגיע הבוקר (ראשון) לשדה התעופה בדלהי כדי לקבל את פניו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה באופן אישי.

 

במקור, שר המדינה לענייני חוץ היה צפוי לקבל את רה"מ, אולם בהחלטה ספונטנית הגיע דווקא מודי לקבל את פניו של נתניהו. הוא אף צייץ קודם לכן בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "ברוכים הבאים להודו. ידידי בנימין נתניהו ביקורך בהודו הוא היסטורי ומיוחד". נתניהו שיתף את הציוץ וכתב: "תודה לך, חברי היקר מודי, על קבלת הפנים החמה והאישית להודו. אני מעריך מאוד את המחווה המרגשת הזו".

לפני המראתו לביקורו הרשמי בהודו, התייחס נתניהו להשמדתה של מנהרת טרור שחדרה לשטח ישראל מתחת למעבר כרם שלום, "צה"ל תוקף דיונות של חול? זה לא נכון", הבהיר נתניהו

נתניהו סיפר כי "צה"ל תקף הערב תשתית טרור מרכזית של חמאס ברצועת עזה". אל מול הטענות כי יש מי שאומר שצה"ל תוקף דיונות של חול, הבהיר: "זה לא נכון. אנחנו מגיבים על התקיפות נגד מדינת ישראל, אנחנו עושים את זה בתקיפה מאוד שיטתית של התשתיות שמכוונות נגדנו". בהמשך הוסיף כי "החמאס צריך להבין שלא נרשה את המשך ההתקפות הללו ושנגיב בעוצמה עוד יותר גדולה".

בהמשך אמר כי יפגוש שם את ראש הממשלה, ידידו נרנדרה מודי, את נשיא הודו ומנהיגים רבים אחרים. "אנחנו נחתום על הרבה מאוד הסכמים. אנחנו מחזקים את הקשר בין ישראל למעצמה העולמית החשובה הזאת. זה משרת אותנו בביטחון, בכלכלה, בסחר, בתיירות ובהרבה מאוד תחומים אחרים. זאת ברכה גדולה מאוד למדינת ישראל", דברי ראש הממשלה.

 עוד לפני הגעתו לנתב"ג, כתב נתניהו בדף הפייסבוק שלו לקראת הביקור כי "אנו הופכים את ישראל לכוח עולמי עולה, ומרחיבים את קשרי הסחר, הביטחון, התעופה, התיירות ושיתוף הפעולה הטכנולוגי. על כל זה לא תשמעו בעיתונות. יהיה מעניין לראות כיצד תתעלם התקשורת העוינת מביקור היסטורי זה או תגמד אותו, כפי שעשתה בביקורים דומים בעבר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו