עב"מ: מלך זילברשלג משיק סדרת רשת חדשה

עב"מ: מלך זילברשלג משיק סדרת רשת חדשה

אומרים קיגל או קוגל? למה אוכלים אותו עם מלפפון חמוץ ולמה כל האוכל היהודי עובר סבל עד שהוא מגיע לצלחת? מלך זילברשלג נכנס לקישקעס של עולם בעלי המלאכה בסדרת רשת חדשה - עב"מ• צפו

כוכב הרשת מלך זילברשלג משיק סדרת דוקו- רשת חדשה 'עב"מ', שתחשוף את המקצועות שהעולם החרדי משמר באדיקות. בסדרה 9 פרקים, שיעלו מדי שבוע, בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן.

עב"מ היא הסדרה הראשונה שמגיש זילברשלג, שנכנס לא מזמן לרשימת המשפיעים בדיגיטל לשנת 2017 מטעם ארגון הדיגיטל הישראלי. יחד עם היוצר והבמאי החרדי אורי גרודר, אחראי תחום מורשת ישראל ויהדות ב-כאן 11 הם משיקים את עב"מ – עוילם בעלוי מלואכה.

המקצועות "הבלעדיים" בעולם החרדי נחשפים בסדרת דוקו-רשת חדשה של חטיבת כאן דיגיטל, בהגשת מלך זילברשלג. קוגל מאכר, גרמען-חרזן בחתונות או פאנית הן רק כמה דוגמאות למקצועות ייחודיים שייחשפו ב-"עב"מ – עוילם בעלוי מלואכה" (עולם בעלי מלאכה) מהיום בפלטפורמות הדיגיטליות של כאן. בסדרה ייכנס זילברשלג לתוך ה"קישקעס" של המקצועות המסורתיים שהעולם היהודי משמר באדיקות במשך דורי דורות, ושאין להם מקבילות במקצועות החופשיים בעולם החילוני. מלך יבחן את העבודה של קוגל מאכר, שטריימל מאכר, פאנית, גונז כתבי קודש, גרמען-חרזן בחתונות, גוי של שבת, ויוסיף כמה "טיפים" בענייני עבודה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
קל מאוד להכין קוגל. היתי מכינה את זה
יפה יוסף | 15-01-2018 16:28
לכבוד שבת.רק צריך הרבה זהירות מכוויה.שכחתי את המתכון.