אליעד שרגא מתנצל: 'התבטאות לא מוצלחת שלי' - סרוגים

אליעד שרגא מתנצל: 'התבטאות לא מוצלחת שלי'

יושב ראש התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא, מתנצל בפני חבר הכנסת דודי אמסלם על הדברים שהטיח בו בהפגנה ברוטשילד ומבהיר: "לא קראתי לנתניהו בוגד; לא נגיע יותר לרוטשילד"

אליעד שרגא מתנצל: 'התבטאות לא מוצלחת שלי'
  (צילום: תומר ניוברג/ פלאש90)

יושב ראש התנועה לאיכות השלטון, אליעד שרגא, מתנצל בפני חבר הכנסת דודי אמסלם על הדברים שהטיח בו בהפגנה ברוטשילד לפיהם הוא "בריון קשקשים רפה שכל וזב חוטם".

בשיחה עם אראל סג"ל ודוד ורטהיים בגל"צ אמר: "התבטאות לא הולמת. אני מתנצל עליה". כמו כן בשידור טען שרגא כי "מעולם לא קראתי לנתניהו בוגד".

שרגא התייחס לעזיבה של חברים מהתנועה בעקבות דבריו ואמר: "אני באמת מצר על כל חבר וחבר שעוזב את התנועה ושמח על כל חבר חדש שמצטרף אלינו. כולי תקווה שבשוך הסערה החברים שעזבו יחזרו".


שרגא הוסיף כי מעולם הוא לא קרה לנתניהו בוגד: "התקשורת עיוותה את דבריי. שאלתי את השאלה הכי לא שמאלנית. הכי פטריוטית. אני לא חושב שנתניהו בוגד ומעולם זה לא נאמר ולכן אין לי על מה לחזור בדבריי. בחיים לא אמרתי דבר כזה ולא התכוונתי לומר כזה דבר".

"אם הובנתי בצורה לא נכונה ומישהו הבין דברים אחרים אני מתנצל עד קצה העולם. גם לגבי הדבר האחר שנאמר על דודי אמסלם גם זו התבטאות בלתי מוצלחת שלי. אני מצר עליה. זה לא השיח שהתנועה מחנכת אליו".

בסוף דבריו אמר שרגא כי "אני שומע את החברים שעזבו לגבי עצם ההגעה לרוטשילד. מאחר שרוטשילד מזוהה עם השמאל, הביקורת הזו התקבלה ומהשבת הקרובה לא נגיע להפגנות ברוטשילד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
חז''ל אומרים כי ''רשעים מלאים חרטות כמו גרעיני הרימון''
עידן | 03-01-2018 13:32
כבר מאה פעמים השרגא הלז מתנצל. חבר טוב של מני נפתלי ש''ט. לא לחינם הלך ....... אלא מפני שהוא מינו
2
זאב בעור של כבש...
מאור | 04-01-2018 1:42
אדון תנועת איכות השלטון בהבל פיך פסלת מאות אלפי יוצאי צפון אפריקה מלהזדהות עם השמאל או עם דבריך גזען שונא ספרדים ומרוקאים דוד אמסלם אציל נפש לא ירד לרמה שלך רפה שכל כינית אותו ואמרת שטעית...אין סליחה ומחילה אלא תגיע להפגנה ובאותו מעמד תבקש סליחה מדודי אמסלם ומכל המרוקאים ועדות המזרח שנפגעו על דבריך ... ככל שתקדים לסקש סליחה בפני כל עפ ישראל מעל הבמה ברוטשילד יסולח לך אחרת לא נסלח לך ולשמאל לעולם. דווקא החזרתי ממך עד היום ובאתי למשרדך לבקש יעןץ משפטי מול גוף שלטוני....איסה נאיבי הייתי...
3
דודי אמסלם
אמסלם | 04-01-2018 12:55
אליעד אם אחד כמוך כה חריף שכל איך זה שלא ראית שההתבטאות שלך תצריך התנצלות? אתה לא כל כך חריף שכל או סתם גזען עלוב? גם אם פעם חשבתי שאתה מוביל דרך נכונה, כבר לא בטוח בתום ליבך...איזה איכות אתה מציג??