התכנית הממשלתית: 40 אלף מסתננים יצאו מישראל - סרוגים

התכנית הממשלתית: 40 אלף מסתננים יצאו מישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו הכריז על התוכנית להוצאת המסתננים בישראל: "למסתננים יש ברירה פשוטה - לשתף איתנו פעולה ולצאת מרצון, או שנצטרך להפעיל את הכלים האחרים העומדים לרשותנו"

author-image
התכנית הממשלתית: 40 אלף מסתננים יצאו מישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הבוקר (רביעי) ישיבת ממשלה מיוחדת במהלכה הכריז על התכנית להוצאת המסתננים בישראל, הצפויה לעבור בממשלה. מ-60 אלף איש, הוציאו כ-20 אלף, עכשיו המשימה: להוציא את יתרת המסתננים המתגוררים בארץ.

<iframe width="640" height="360" src="https://www.youtube.com/embed/sZbR62x_N10?ecver=1" frameborder="0" gesture="media" allow="encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

בפתח דבריו אמר נתניהו: "כל מדינה חייבת לשמור על גבולותיה. שמירה על הגבולות מפני הסתננות בלי חוקית זו גם זכות וגם חובת יסוד של מדינה ריבונית".

לצורך זה, עשו בממשלה מספר פעולות: הקמת הגדרות- מפני הסתננות מאסיבית לארץ מאפריקה. "הגדר הזאת שהוקמה בגבולנו עם סיני, מנעה כניסה להערכתי של מאות אלפי מסתננים, שהגיעו למקומות אחרים, אבל לא הגיעו לישראל", ציין נתניהו.

לדבריו, באמצעות המאמץ הזה- ההסתננות הבלתי חוקית בישראל ירדה לאפס.

בהמשך התייחס נתניהו לפעולה השנייה, שהיא: להוציא את המסתננים הבלתי חוקיים שחדרו לישראל באופן בלתי חוקי לפני הקמת הגדר. "כאן היה מדובר בכ-60 אלף איש, הוצאנו כ-20 אלף, ועכשיו המשימה היא להוציא את היתרה".

עוד השנה, הוציאה ישראל כ-4,000 מסתננים והמאמץ הגדול כרגע הוא להוציא באופן משמעותי את רוב אלה שנשארו, שהם שוהים ומסתננים בלתי חוקיים בישראל, אומרים השרים בממשלה.

נתניהו: "נוציא את המסתננים בכל הכלים שיש ברשותנו"

בסוף הבהיר נתניהו כי  למסתננים יש ברירה פשוטה – "לשתף איתנו פעולה ולצאת מרצון, לדרך מכובדת, לדרך אנושית, לדרך חוקית, או שנצטרך להפעיל את הכלים האחרים העומדים לרשותנו, גם הם לפי החוק. אני מקווה שיבחרו לשתף איתנו פעולה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו