דרישה בימין: להדיח את ראש המנהל האזרחי ביו"ש - סרוגים

דרישה בימין: להדיח את ראש המנהל האזרחי ביו"ש

בימין דורשים להדיח את ראש המנהל האזרחי, אחרי שבתכתובת פנימית הצהיר כי לא יאכוף צווי הריסה לפלסטינים כל עוד אין הריסה מסיבית גם של בתים יהודיים. "עד שנרגיש שאנחנו פועלים גם מול הבנייה הבלתי חוקית הישראלית, אני מבקש לעצור את כל פעילות האכיפה מול הפלסטינים."

דרישה בימין: להדיח את ראש המנהל האזרחי ביו"ש
  לא אוכף את הפלסטינים. אלמוז (פלאש90)

בימין דורשים את הדחתו של ראש המנהל האזרחי ביהודה ושומרון תא"ל מוטי אלמוז.

הבוקר פורסמה תכתובת פנימית של אלמוז עם פקודיו בו הוא מתייחס למדיניות ביצוע צוו ההריסה בשטחים שתחת אחריותו.

בהודעה, שנשלחה תחת הכותרת "הקייטנה נגמרה", כתב אלמוז כי אין שיוויון בין ההריסה של בתים לא חוקיים יהודים לעומת ההריסה אצל הפלסטינים.

במכתב שנשלח לפני כחודשיים, עליו חתום תא"ל אלמוז, נכתב בין השאר "למרות שכולם רוצים, מתאמצים ודואגים לדחוף, הרי שאנחנו רחוקים מאוד מקיום שוויון באכיפה", כותב אלמוז, "עד שנרגיש שאנחנו פועלים גם מול הבנייה הבלתי חוקית הישראלית, אני מבקש לעצור את כל פעילות האכיפה מול הפלסטינים. אני אשתדל לשכנע את הרמות הממונות שצריך ללכת למקומות הקשים במסות גדולות וללא חשש גם אם יהיה קצת רעש".

לפטר את הקצין

בתגובה לפרסום, דורש ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) לפטר את אלמוז. "על נתניהו להדיח את ראש המנהל האזרחי מתפקידו", אמר בן ארי, "אלמוז הוכיח כי הוא מפלה יהודים לרעה ופועל בצורה גזענית ולא שוויונית. יש לשלוח אותו הביתה".

יו״ר מועצת יש״ע, דני דיין התייחס גם הוא לדברים: ״דבריו המקוממים של ראש המנהל האזרחי הם ביטוי לחלחול העמוק של ״רוח המפקד״ שמשרים ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבטחון אהוד ברק על צה״ל."

"רוח נתניהו וברק כוללת מחוות לפלשתינאים במקום תגובה הולמת על הליכתם לאו״ם ופגיעה בהתיישבות היהודית."

"היום ברור מאי פעם שנתניהו וברק הם שנהגו את הדחפורים שהרסו בתים באישון לילה במגרון וראש המנהל האזרחי היה קבלן ביצוע מסור וחדור מוטיבציה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו