במקום חנוך דאום: כוכבת הריאלטי תשדר בגלי ישראל - סרוגים

במקום חנוך דאום: כוכבת הריאלטי תשדר בגלי ישראל

הדוברת לשעבר של השרה מירי רגב ויוצאת העונה השמינית של תכנית הריאליטי "הישרדות", מעיין אדם, תגיש רצועת בוקר יומית ברדיו גלי ישראל ותארח פוליטיקאים ואנשי תרבות

במקום חנוך דאום: כוכבת הריאלטי תשדר בגלי ישראל
  (צילום: יוטיוב/ מעיין אדם)

מעיין אדם מצטרפת לרדיו 'גלי ישראל' ותגיש תכנית בוקר יומית חדשה שתעסוק באקטואליה רכה ותארח פוליטיקאים וידוענים שמשפיעים על סדר היום הציבורי.

אדם (30), סרן במיל', שימשה בעבר כדוברת של השרה רגב ולאחרונה השתתפה בתכנית הריאליטי "הישרדות". התכנית החדשה תשודר בימים ראשון עד חמישי בין השעות 7 ל- 8 בבוקר. התכנית החדשה של אדם תשלים את רצועות הבוקר האקטואליות של התחנה ותשודר לפני תכניתו של שרון גל שגוייס לאחרונה.

התכנית החדשה של אדם תעסוק בנושאים שעל סדר היום בדגש על פוליטיקה ותרבות. אדם תביא את את הזווית הייחודית לתכנית שתכלול אירוח דמויות מפתח ושיחות עם מאזינים. אדם מצטרפת למתיחת הפנים של תחנת רדיו גלי ישראל שהרחיבה משמעותית את התכנית והקהלים אליהם היא פונה בשנתיים האחרונות. זאת לאחר שגייסה את ח"כ לשעבר שרון גל, ומובילים ברשתות החברתיות: יותם זמרי, נועם פתחי ואלעד לוי.

מעיין אדם מסרה: "שמחה להצטרף לרדיו פטריוטי שאומר את אשר הוא חושב בלי פילטרים. באנו לחדש ולרענן עם תכנית מפוצצת אנרגיות לשעות הפקקים הקשות. שמנו בה הרבה פלפל אז אני מבטיחה שאף אחד לא יישאר חמוץ. תודה רבה לגלי ישראל על האמון, ההזדמנות וההשכמות בשעות לא סבירות."

ישראל פריד, מנכ"ל התחנה: "אני שמח על הצטרפותה של מעיין אדם למשפחת גלי ישראל. מעיין אהובה מאוד על הציבור הישראלי, והתחנה שלנו היא הבמה הטבעית עבורה. הצטרפותה של מעיין לתחנה משלימה את רצועת האקטואליה המגוונת והטובה ברדיו הישראלי עם דליק ווליניץ, שרון גל, נועם פתחי, יותם זמרי, ארז תדמור ומנחם הורוביץ."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 1 דיונים מיין לפי
1
בחורה נאה
כל לחי | 27-12-2017 10:44
יפה מאד. התגלתה במלוא יופיה וצניעותה בהשרדות
חח הרגת אותי
דב | 27-12-2017 11:48