הזמר והיוצר אביתר בנאי, החליט לשתף באופן מפתיע סקיצה לשיר שנותר מחוץ לאלבום, זאת כזכור לאחר שהשיק לפני כשנה את אלבומו "לשנות של אש". ממנו יצאו הלהיטים: "פרגולה", "תמיד לפני הגשם" וכמובן את שיר הנושא "לשונות של אש" אותו ליווה גם קליפ מיוחד שכלל הצצה לבר המצווה של בנו.
"בשביל מה יש חברים אם לא בשביל לפתוח את הלב, גם אם זה כואב לפעמים" הסביר אביתר את חשיפת הסינגל 'מגדל המים' שהשאיר מחוץ לאלבומו האחרון. "אני מבקש לחוות את הכאב כחלק מתמונה ענקית, שלא תמיד אפשר למצוא בה פשר, אבל תמיד היא מרהיבה ומדויקת. תודה על ההקשבה" סיכם אביתר.
תגובות
מגדל המים מקום לעלות אליו כדי להרגיש קרובים לאהובים שלנו שכבר לא איתנו, שיר עצוב ומרגש מאוד, תודה על השיתוף אביתר. אתה מצליח לרגש בכל תו ומילה שלך, כל פעם מחדש.