בזכות הפסטיגל, האישה קיבלה גט מבעלה - סרוגים

בזכות הפסטיגל, האישה קיבלה גט מבעלה

סרבן גט שעזב את הבית למשך שלוש שנים ומאז ניתק את הקשר עם ילדיו, הגיע לבית הדין, שם הציע הדיין כי אחד התנאים לגט באותו יום יהיה הופעת פסטיגל של האב עם הילדים

בזכות הפסטיגל, האישה קיבלה גט מבעלה
  גט בזכות הפסטיגל

הצגת ילדים בחנוכה עם רגישות, נחישות וחכמת חיים של דיין תורן בבית הדין הרבני הביאו לסיום סיפור ממושך של סרבנות גט ועגינות.

לבית הדין הרבני האזורי בפתח תקווה לשולחנו של הדיין התורן הרב אריאל ינאי הגיע הבעל כשהוא עצור ומלווה על ידי סוהרי השב"ס. מסתבר כי האיש, תושב פתח תקווה, היה סרבן הופעות סדרתי ולא התייצב לדיוני בית הדין הרבני למעלה מעשר פעמים ולמרות צווי ההבאה. במקביל הוצאה נגדו פקודת מעצר מההוצאה לפועל בשל חובות מזונות.

הדיין התורן, הרב אריאל ינאי, החליט להיכנס לעובי הקורה למרות שעיקר הסכסוך נידון בבית המשפט לענייני משפחה ותביעת הגירושין מתבררת בהרכב אחר של בית הדין. לאחר חקירה ממושכת העלה הרב ינאי כי הבעל, שיפוצניק מזדמן, עזב את הבית לפני למעלה משלוש שנים ומאז לא התראה עם אשתו וילדיו.

בזכות הפסטיגל הסרבן נתן גט

ענייני הרכוש והמזונות נידונים בבית המשפט לענייני משפחה שהשית עליו 4,400 שקלים כדמי מזונות, שכמעט ולא שולמו. בשלוש השנים האחרונות הבעל לא ראה את ילדיו ואף לא דרש זאת. וכשביקש לאחרונה לראותם נקבע כי יוכל לפוגשם רק במרכז קשר בפיקוח עובדים סוציאליים.

למרות שענייני בני הזוג מתבררים בבית המשפט למשפחה ותיק הגירושין נידון בהרכב אחר, החליט הדיין התורן שלא להסתפק בפתרון דמי הערבות והשחרור מההוצאה לפועל. הרב ינאי דובב את הבעל ארוכות ואת האישה וניסה לפשר ביניהם בניסיון להגיע לגט בו ביום.

לאחר שיחת ריכוך ממושכת עם האב ועם האישה ובא כוחה, הציע בית הדין לצדדים כי האב ייקח את ילדיו להצגת ילדים בחנוכה יחד עם אשתו או מי מבני משפחתה ושכנע את האם להסכים לכך ולוותר הן על התביעה בהוצאה בפועל והן על צו המעצר – ובלבד שיינתן גט בו ביום.

לאחר שעה ארוכה הצליח הרב ינאי לגשר בין הצדדים, זימן את סופר הגיטין והעדים ובני הזוג התגרשו באותו היום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כל הכבוד לרב ינאי.
יפה יוסף | 09-05-2018 22:13
צריך לדעת שהמגרש גם הוא בן אדם עם בעיות. אחרת לא היה מגיע לגירושין.
כול הכבוד לרב ינאי
כול הכבוד לרב ינאי | 27-05-2018 13:11
אכן כול הכבוד לרב ינאי . רב שעיניו בראשו.
2
מביך שצריך להתחנן לגבר
למה צריך לסבול | 03-06-2018 15:52
כדי שהוד מעלתו יואיל בטובו לא לכבול את האשה אליו. מה זה השטויות האלה עם הפסטיגל וכו'? ההלכה חייבת להשתנות או שנשים לא יתחתנו יותר ברבנות