כמו בוואטסאפ: תכירו את הכפתור החדש של פייסבוק - סרוגים

כמו בוואטסאפ: תכירו את הכפתור החדש של פייסבוק

הרשת החברתית מוסיפה כפתור חדש בפייסבוק, שנועד לתת לכם יותר שליטה על התכנים המופיעים בפיד שלכם. באמצעות לחיצה על הכפתור תוכלו להשתיק חבר מסוים ולהפסיק לראות את הפוסטים שלו למשך 30 יום

כמו בוואטסאפ: תכירו את הכפתור החדש של פייסבוק
  (צילום: שאטרסטוק)

נמאס לכם מחבר שמפרסם יותר מדי בפייסבוק? החל מהיום תוכלו להשתיק אותו: הרשת החברתית הפופולארית מוסיפה כפתור חדש בפייסבוק בשם "Snooze" ("שינה"), שנועד להעניק לכם יותר שליטה על התכנים והפוסטים שמופיעים בפיד שלכם.

https://www.facebook.com/facebook/videos/10156872367266729/

ככה זה עובד: צפו בסרטון ההדגמה של כפתור השינה החדש בפייסבוק

הכפתור החדש דומה לאופציית ה"השתק" הקיימת בוואטסאפ שנים רבות, ויופיע בצד ימין של כל פוסט המפורסם בפייסבוק. ברגע שתלחצו על הכפתור- תפסיקו לראות את הפוסטים של אותו החבר, העמוד או הקבוצה למשך 30 יום. החבר או העמוד לא יקבלו התראה על כך שהשתקתם אותם, כך שתוכלו להשתיק ללא חשש. בסיום 30 ימי ההשתקה תקבלו התראה על הסיום, ותקבלו אפשרות להפעיל את ההשתקה מחדש- או לחזור לראות את העדכונים מהחברים.

בפייסבוק טוענים שהעדכון החדש מאפשר להוריד את כמות התכנים שלא תרצו לראות בפיד שלכם, מבלי להסיר את אותו האדם לחלוטין כפי שנאלצתם לעשות עד עכשיו. בפייסבוק מנצלים את הכפתור החדש כדי לשפר את האלגוריתם שלה ולבחור את תדירות העדכונים שמופיעים בפיד של כל גולש.

אופציית ההשתקה מגיעה לאחר תקופת ניסיון שבו פייסבוק בחנו את אורך ההשתקה האידיאלי. בחודשים האחרונים החברה בחנה את כפתור ההשתקה בארה"ב, והציעה למשתמשים שונים אורכי השתקה שונים, ביניהם 24 שעות, שבוע אחד או 30 ימים- האורך שהתקבל בגרסה הסופית. האפשרות החדשה זמינה בכל העולם באתר הרשת החברתית, וצפויה להתווסף גם לאפליקציות המובייל של פייסבוק בימים הקרובים.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו