טרגדיה: כוכב רשת נפל אל מותו בזמן שצילם סרטון - סרוגים

טרגדיה: כוכב רשת נפל אל מותו בזמן שצילם סרטון

וואו יונגנינג, פעלולן וכוכב רשת בן 26 מסין, תיעד את עצמו מטפס על גג גורד שחקים. בשלב מסוים בצילום הסרטון הוא איבד את אחיזתו- ונפל אל מותו מגובה 62 קומות. צפו בתיעוד הקשה

טרגדיה: כוכב רשת נפל אל מותו בזמן שצילם סרטון
  וואו יונגנינג, כוכב הרשת שנפל אל מותו בצילום סרטון (צילום מסך)

טרגדיה בסין: וואו יונגנינג, כוכב רשת בן 26 מהעיר צ'נגשה, נפל אל מותו בזמן שניסה לצלם סרטון ויראלי לערוץ שלו ברשת החברתית הסינית "ווייבו".

בסרטון הקשה שפורסם ברשת נראה יונגנינג, כאשר הוא מטפס ומבצע פעלולים על גג של גורד שחקים גבוה, שעל פי דיווחים הוא בעל 62 קומות. בשלב מסוים בסרטון, יונגנינג מאבד את אחיזתו- ונופל מגג הבניין הגבוה. מנקה חלונות שעבד בבניין מצא את גופתו של יונגנינג באחת המרפסות בקומות העליונות של המגדל.

https://www.youtube.com/watch?v=pUuKN6Oi7nc

צפו בתיעוד הקשה: כוכב הרשת הסיני נופל אל מותו בזמן צילום סרטון

כלי תקשורת בסין דיווחו כי יונגנינג עבד כפעלולן במספר סרטי קולנוע מקומיים, לפני שהפך לכוכב ברשתות החברתיות במדינה. יונגנינג נהג להעלות סרטונים בהם ביצע פעלולים שונים לערוץ שלו ב"ווייבו", שזכו לאלפי עוקבים ומיליוני צפיות ברשת.

הסרטון הנוכחי צולם ב-8 בנובמבר אך פורסם רק חודש לאחר מכן, כאשר משפחתו  אישרה כי נהרג. הפרסום הנוכחי מגיע לאחר שמעריצים רבים של כוכב הרשת שאלו את המשפחה מדוע הוא אינו מפרסם סרטונים חדשים.

על פי הדיווחים, הסרטון הנוכחי צולם כחלק מהשתתפותו של יונגנינג באתגר, שאם היה זוכה בו היה מקבל פרס של 100 אלף יואן (כ-55 אלף שקלים). ג'ין ג'ין, בת זוגו של הצעיר שנהרג, סיפרה בראיון לתקשורת המקומית שכוכב הרשת תכנן להציע לה נישואים במעמד הזכייה, ורצה להשתמש בכספי הזכייה כדי לממן את חתונתם וכן כדי לממן טיפולים לאמו החולה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
הוא לא הצליח לעלות ואין אף אחד לידו
יפה יוסף | 12-12-2017 23:28
שיעזור לו במקרה חירום כזה.תפסתי את הראש.