הרוג ועשרות פצועים בפיצוץ באוסטריה: צפו בתיעוד - סרוגים

הרוג ועשרות פצועים בפיצוץ באוסטריה: צפו בתיעוד

אדם אחד נהרג ומעל 60 אנשים נפצעו לאחר פיצוץ שהתרחש במסוף גז בעיר גנסרנדורף באוסטריה שהוביל גם לפריצת שריפה גדולה במקום. כוחות הכיבוי הוזעקו למקום ופועלים לכבות את הדליקה. צפו בתיעוד הרגע הדרמטי

הרוג ועשרות פצועים בפיצוץ באוסטריה: צפו בתיעוד
  רגעי הפיצוץ במסוף הגז באוסטריה (צילום: עמוד הטוויטר של רשת dwnews)

טרגדיה באוסטריה: אדם אחד נהרג בעקבות פיצוץ שאירע במסוף הגז "באומגארטן" בעיר גנסרנדורף במזרח אוסטריה. לפחות 60 אנשים נוספים נפצעו בפיצוץ, מתוכם 18 הוגדרו במצב קשה.

צפו בתיעוד של רשת Halidon מרגעי הפיצוץ

הפיצוץ התרחש ב8:45 בבוקר (שעון מקומי), והוביל גם לפריצה של שריפה גדולה באתר ובאזור הסמוך לו. דובר משטרת אוסטריה אדמונד טראגשיץ מסר בהודעה לתקשורת המקומית כי השריפה נמצאת תחת שליטה.

כוחות כיבוי רבים הוזעקו למקום, ופועלים בשעה זו במטרה לכבות את השריפה. למקום הוזעקו גם אמבולנסים ומסוקי סיוע המפנים את הפצועים מהאתר.

בעקבות האירוע, המשטרה כיתרה את האזור וסגרה את פעילות הגז שהייתה במקום. בשלב הזה הרקע שהוביל לפיצוץ אינו ברור.

דובר של חברת הגז הבינלאומית OMV, האחראית על הפעלת מסוף הגז שבו התרחש הפיצוץ, טען שהאירוע ייחקר ויבחן. "אנחנו צריכים לגלות מה הנסיבות, ואילו חלקים של המפעל הושפעו מהפיצוץ" אמר בהודעה לתקשורת. "המחלקה הפלילית של המשטרה לקחה את האחריות על ארגון החקירות".

מסוף באומגארטן נחשב למקור הגז הטבעי הגדול ביותר של אוסטריה, ומשמש כנקודת ההפצה העיקרית לגז במדינה. המסוף מטפל בכ-40 מיליארד מטר רבוע של גז בשנה, שמגיע גם למדינות נוספות באירופה כגון נורווגיה, סלובקיה, ורוסיה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו