ביטן לא מתפטר: "שמועות זדניות ושקריות" - סרוגים

ביטן לא מתפטר: "שמועות זדניות ושקריות"

חרושת שמועות הפיצה כי יו"ר הקואליציה דוד ביטן נמצא הבוקר בדרכו לכנסת, ומייד עם הגעתו ייתן הצהרה לתקשורת, שם יתייחס להדלפות המשטרה. אלא שביטן הכחיש, והודיע כי השמועות "שקריות וזדוניות"

author-image
ביטן לא מתפטר: "שמועות זדניות ושקריות"
  ביטן מגיע אתמול לכנסת (צילום: Flash90)

חרושת שמועות הפיצה כי יושב ראש הקואליציה דוד ביטן נמצא הבוקר (שלישי) בדרכו לכנסת, ומייד עם הגעתו ייתן הצהרה לתקשורת, שם יתייחס להדלפות המשטרה. אלא שביטן  מצידו הכחיש, והודיע כי השמועות "שקריות וזדוניות".

ציוץ מחשבון הטוויטר של גיא פלג כתב משפט בחדשות ערוץ 2

ההודעה בדבר ההצהרה לתקשורת הגיע על פי מספר עיתונאים המסקרים את הנעשה בכנסת, לא אחר  מאשר עורך דינו של ביטן, אפרים דמרי. אלא שזה, הכחיש לאחר מכן שאמר את הדברים.

 

לא פורש מהכנסת

לאחר גל השמועות הצהיר ביטן חד משמעית שאין מסיבת עיתונאים ושאין בכוונתו לפרוש מהכנסת: "כדי לפזר את כל השמועות השקריות והזדוניות שמסתובבות בשעה האחרונה בתקשורת, לא היתה כוונה לכנס מסיבת עיתונאים, אין ולא היתה לי כל כוונה לפרוש מתפקידי או לפרוש מהכנסת".

בהמשך היום, פנה ביטן לבית המשפט בבקשה לאשר לו לכנס מסיבת עיתונאים ולבטל את המגבלה האוסרת עליו לדבר עם התקשורת בענייני החקירה: "המשטרה לא מפסיקה להדליף נגדי", טען.

מוקדם יותר הבוקר הותר לפרסום כי המקורבת לחבר כנסת מהליכוד הנחשד בפרשת שוחד היא אשתו של ביטן, חגית שנעצרה אף היא ביום ראשון האחרון. היא נחקרה פעמיים בחשד להלבנת הון, נשלחה למעצר בית עד יום חמישי והוטלו עליה הגבלות נוספות. ביטן חשוד בקבלת שוחד, הלבנת הון, מרמה והפרת אמונים.

ראש עירית ראשון לציון ומנכל"ו נעצרו גם הם בחשד לקשר לפרשה. הבוקר עוכבו לחקירה ארבעה חשודים נוספים שבהם שני בכירים בארגון הפשיעה ג'רושי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו