גוגל מציגה: אלו האפליקציות הטובות ביותר של השנה - סרוגים

גוגל מציגה: אלו האפליקציות הטובות ביותר של השנה

חברת גוגל פרסמה את רשימת האפליקציות הטובות ביותר של שנת 2017, הכוללת את האפליקציות שזכו למספר ההורדות הגבוה ביותר, וכן אפליקציות שנבחרו על ידי גוגל כטובים ביותר בקטגוריות שונות. אז מי הזוכים הגדולים?

גוגל מציגה: אלו האפליקציות הטובות ביותר של השנה
  חנות האפליקציות של גוגל (צילום: שאטרסטוק)

מדי שנה עולים אלפי אפליקציות לאתר "Google Play", חנות האפליקציות הרשמית של גוגל למכשירי אנדרואיד. לקראת סיום השנה האזרחית, בגוגל פרסמו בבלוג הרשמי של החנות רשימה של האפליקציות הטובות ביותר משנת 2017, שבו העניקה החברה פרסים לאפליקציות האהובות במגוון קטגוריות שונות.

האפליקציה שזכתה במספר ההורדות הגדול ביותר בשנה האחרונה הינו אפליקציית "Faceapp", המאפשרת לצלם תמונות ולערוך אותם כדי שתיראו צעירים או בוגרים יותר. האפליקציה זכתה ל-11 מיליון הורדות מאז שהושקה בפברואר האחרון. למקום השני הגיע אפליקציית "What the Forecast", המספקת תחזית מזג אוויר משעשעת, עם 10 מיליון הורדות.

אפליקציית השנה: עוזרת לכם בשיעורי הבית

בגוגל גם בחרו את האפליקציות הטובות ביותר של השנה החולפת. הזוכה בתואר אפליקציית השנה של גוגל היא "Socratic", אפליקציה המסייעת לתלמידים בשיעורי בית. האפליקציה יכולה לפתור שאלות ותרגילים במתמטיקה, היסטוריה, אנגלית, ונושאים רבים אחרים. השימוש באפליקציה פשוט ביותר: מכוונים את מצלמת הטלפון לעבר השאלה- והאפליקציה תספק תשובה מיידית, וכן הסבר המפרט את דרך הפתרון כדי לסייע בלמידה. האפליקציה הושקה בינואר האחרון, וזכתה ל-5 מיליון הורדות בשנה האחרונה.

האפליקציה הטובה ביותר לשנת 2017. אפליקציית Socratic (צילום: עמוד הטוויטר של רשת SAPO)

בתחום הרשתות החברתיות הטובות ביותר נבחרו האפליקציות "Tandem" הפונה לאנשים שמעוניינים ליצור קשר עם דוברי שפות זרות כדי לתרגל וללמד אחד את השני את השפה שלהם, "Litsy" הפונה לחובבי ספרים ומאפשרת לשתף ציטוטים נבחרים מהספרים האהובים עליהם, ו-"Kudos" היוצרת רשת חברתית בטוחה לילדים ומאפשרת לדווח להורים על הפעילות הנעשית ברשת.

קטגוריה נוספת שנכללה בהכרזה של גוגל היא פרס האפליקציה החדשנית ביותר לשנה. הזוכה בכבוד היא אפליקציית "Be My Eyes", המאפשרת לאנשים כבדי ראייה לצלם ולהעלות דברים שהם מתקשים בקריאתם או הבנתם. האפליקציה מציגה את הדברים לציבור ה"רואים", שמסייעים להם בתיאור התמונה.

משחק השנה: קרבות חתולים

רשימת הזוכים של גוגל כללה גם התייחסות לתחום המשחקים- אולי הקטגוריה הגדולה ביותר בחנות האפליקציות של גוגל. המשחק הפופולארי ביותר לשנת 2017 היה "Super Mario Run" של חברת נינטנדו, שזכה ללא פחות מ-40 מיליון הורדות בשבוע הראשון לצאתו, ול-100 מיליון הורדות בסך הכל. רשימת המשחקים הפופולאריים ביותר כללה גם את המשחקים "Bubble Witch 3 Saga" ו-"Magic Tiles 3".

100 מיליון הורדות בשנה. אפליקציית Super Mario Run (צילום: שאטרסטוק)

למרות זאת, המשחק שנבחר כמשחק הטוב ביותר הוא לא אחד מהמשחקים שזכו למספר ההורדות הגדול ביותר. הזוכה בתואר משחק השנה של גוגל הוא המשחק "CATS" של חברת ZeptoLab, המאפשר לבנות מכוניות רובוטיות הנשלטות על ידי חתולים, ולהשתתף בקרבות נגד מכוניות של שחקנים אחרים. המשחק הושק בחודש אפריל האחרון, וכיום משחקים בו יותר מ-50 מיליון איש מכל רחבי העולם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אני רוצה להמליץ על אפליקציות להשוואת מחירים ששמן PriceZ
ו-CHP | 04-12-2017 12:51
אתם רוצים לדעת כמה עולה מוצר מסוים, נגיד הקפה שאתם אוהבים. אתם כותבים בשורת החיפוש של אחת האפליקציות את שמו ומקבלים רשימה של רשתות השיווק שמחזיקות אותו ומחירו נכון לאותו רהגע. אם יש מבצע ואיזה מצוין גם כן. מאוד מומלץ להוריד ולהשתמש. לא פעם תמצאו פערי מחירים אדירים בין רשת אחת לאחרת. חוסך עשרות ואפילו מאות שקלים בחודש.