"שקרי ומסכסך": שקד נגד הסלוגן של אבי גבאי - סרוגים

"שקרי ומסכסך": שקד נגד הסלוגן של אבי גבאי

"מי שרוצה לסכסך את העם אומר דימונה במקום עמונה", תקפה שרת המשפטים את יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, בכנס 'דה מרקר' לכלכלה שנערך בבאר שבע

author-image
"שקרי ומסכסך": שקד נגד הסלוגן של אבי גבאי
  (צילום: ששון תירם)

שרת המשפטים איילת שקד השתתפה היום (רביעי) בכנס 'דה מרקר' לכלכלה וחברה בבאר שבע ותקפה את יו"ר מפלגת 'העבודה', אבי גבאי, בעקבות הסלוגן "עמונה במקום דימונה", ואמרה שהוא מנסה לסכסך בין ציבורים שונים.

"מי שרוצה לסכסך את העם אומר דימונה במקום עמונה", אמרה שקד. "היום פגשתי את ראש עיריית דימונה. אמר לי ששר החינוך השקיע המון בעיר וגם אני פועלת שם ושר הכלכלה. זה סלוגן שקרי שמשרת את האופוזיציה. אצלנו זה גם עמונה וגם דימונה. ממשלות הימין בעשר השנים האחרונות השקיעו מיליארדים בנגב".

שקד תקפה גם את עודף הרגולציה בישראל: "יש אצלנו תרבות של כסתו"ח, שמוביל לעודף רגולציה", אמרה. "במדינת ישראל יש רעה חולה, שאם יש אסון נקודתי סוגרים את כל התחום. בנוסף, מדינת ישראל לא צריכה תקנים ייחודיים. מה שטוב לאירופה גם טוב לנו. הממשלה הזאת מנסה לעשות שינוי להפחית רגולציה, לבטל תקנים ".

כדי להמחיש את השינויים בטיוב רגולציה שעשתה, הציגה שקד את המהפכה המקוונת שעשתה בטאבו: "בפעילות אינטנסיבית הכנסנו את המאה ה- 21 לטאבו ובכך אנחנו חוסכים הרבה טרחה וזמן לאזרח. לא היה פשוט לקחת תחום רגיש כמו מכר עם כל החששות והחשדנות לאינטרנט, ולומר שזה לא פחות בטוח מרכש לא מקוון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו