"תעשיית השחיתות" של דני דנון נחשפת - סרוגים

"תעשיית השחיתות" של דני דנון נחשפת

מערך של עשרות פעילי ליכוד ברחבי הארץ על חשבון כספי ציבור ובמסווה של פעילות ציונית, חדשות 2 חשפו את הקומבינות של השגריר באו"ם דני דנון. שהגיב "בפעילותנו לא נפל רבב"

"תעשיית השחיתות" של דני דנון נחשפת
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

דרך מערך של עשרות פעילי ליכוד ברחבי הארץ על חשבון כספי ציבור ובמסווה של פעילות ציונית, נחשף אמש (שני) בחדשות 2 שחיתות פוליטית של שגריר ישראל באו"ם דני דנון. בתחקיר נראה כי מיליוני שקלים מכספי ציבור ותרומות הועברו למקורביו של דנון לכאורה בניגוד לחוק. דנון בתגובה: בפעילותנו לא נפל רבב

דנון עמד שנים בראש הליכוד העולמי, תפקיד עם השפעה עצומה על מינויים ותקציבים במוסדות הלאומיים. בתחקיר נראה כי לאט לאט דנון לוקח בעלות  על עמותת "עושים ציונות", שלא הייתה מוכרת עד אז. דנון ממנה בה את מקורביו ומקבל סכומי כסף אדירים- כולם כספי ציבור ותרומות, אשר מתחילים לזרום מקק"ל שגם בה יש לדנון השפעה רבה, לעמותת "עושים ציונות".

"תן תמיכה, קבל משרה בתור רכז אשכולות"

בנוסף, תחת הכותרת הציונית החשובה מקימים בעמותה מערך עצום, בשכר, של פעילי ליכוד כדי שיעזרו לדנון להיבחר ביום פקודה. תחת השם המוכר "אשכולות" שמתפקד כמפיץ ציונות ברחבי הארץ. בפועל, מדובר בתעשייה שמסדרת כבר שנים עד היום השלמת הכנסה של אלפי שקלים בחודש ליותר ממאה פעילי ליכוד, ראשי סניפים, קרוביהם, ומקורביהם. העסקה ברורה, נאמר בתחקיר: "תן תמיכה, קבל משרה בתור רכז אשכולות".

לפתוח בחקירה פלילית נגד דנון

בעקבות התחקיר, הודיעו אמש ח"כ מיכל רוזין וח"כ מוסי רז (מרצ) כי יפנו ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדרישה לחקירה פלילית.  זאת במסגרת הנושא "שימוש בהעברת כספים מהמוסדות הציונים לצרכים פוליטיים פנים מפלגתיים", אשר מהווה לדבריהם, "שחיתות ציבורית מהמעלה הראשונה".

עוד אמרו: "על היועץ המשפטי להורות על חקירה פלילית מיידית בנושא וכן קוראים לראש הממשלה להורות לדנון לשוב מיידית לישראל. לאור חשדות אלה לא ייתכן שדני דנון ימשיך לייצג את מדינת ישראל באו'"ם".

יו"ר העבודה והמחנה הציוני, אבי גבאי, טען בעקבות השידור כי "‏עמית סגל חשף הערב עוד לבנה בחומת השחיתות המקיפה את הליכוד, הפעם של האיש שנתניהו מינה לשגריר באו"ם". גבאי הוסיף ואמר: "על השחיתות הזו, כמו על חוקי השחיתות ואובדן הבושה – העם ישלח אותם לאופוזיציה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
לשים לב שכל מי שקיבל ממנו משרות
יצחק | 28-11-2017 12:39
או תמיכה הדדית הם מזרחיים. לפחות לפי הכתבה ששודרה אתמול. רק בסוף איזה יועץ עם שם אשכנזי. לא בדקתי לעטמק. לפי הכתבה בלבד. מצידי שיצא זכאי.