על רקע הטענות על השיח האלים ברשת שעלול להוביל להסתה, מבהיר חבר הכנסת אורן חזן בנאומו במליאת הכנסת, "הסתה לא בבית ספרנו. אבל ת'פה לא תסתמו לנו יותר".
לדבריו, "להגן על חיילי צה"ל ואלאור ביניהם זה קידוש השם! כל מי שיפגע בחיילינו היקרים, מזועבי תומכת הטרור ועד הנשיא שטעה, יזכה לשבט לשון חריף, נוקב, ליגטימי וחד. נקודה"!
תגובות
נשיא המדינה הגיע הזמן לשלוח אותו הביתה העם מאוכזב ממנו כעת אני מבינה למה ביבי לא רצה אותו בתור נשיא מספיק לנו די שיהיה בריא וילך זה נשיא שלא מבין את רצון העם