שר התקשורת איוב קרא מגיב היום (ראשון) להחלטת הנשיא לא לתת לחייל אלאור אזריה חנינה: "מצר מאוד על ההחלטה".
"משפחת אזריה סבלה מספיק ושילמה בבריאותה די והותר", דברי השר
עוד אמר, "זוהי שעת הרחמים – הגיע הזמן לסיים את הפרשה ולהחזיר את אלאור לחיק משפחתו האוהבת, ויפה שעה אחת קודם".
תגובות
איוב קרא משרת הימין כל הדברים הרעים שקורים בליכוד איוב קרא הראשון שקופץ ומצדיק אותם ובחנפנותו הוא עולה על מירי רגב, דוד ביטן ואמסלם. פעם למדתי שלדרוזים יש כבוד עצמי, אך בנראה שאיוב קרא ברודפו אחר השלטון איבד את כבודו.