הערב ב'חתונה ממבט ראשון': האם משפחה דתית תקבל את החתונה?

הערב ב'חתונה ממבט ראשון': האם משפחה דתית תקבל את החתונה?

הערב בתכנית "חתונה ממבט ראשון", החתן המיועד שימצא את עצמו מתחת לחופה עם אישה שאינו מכיר הוא חיים המגיע ממשפחה דתית- האם הם יצליחו לקבל את בחירתו, על אף הבעיה הלכתית בנושא? צפו בהצצה

author-image
האם המשפחה הדתית תקבל חתונה ללא היכרות?
  החתן חיים (צילום באדיבות קשת)

הערב בתכנית "חתונה ממבט ראשון", בה נפגשים זוגות לראשונה מתחת לחופה והופכים לזוג נשוי, על ידי ברית נישואין שאינה תקפה מבחינה הלכתית. ימצא את עצמו תחת חופה מבלי להכיר את הכלה- חיים, דתל"ש בן 35 ממושב עמינדב הסמוך לירושלים, טבעוני ועובד כמנהל שיווק בתכנית נעלה.

מעבר לחשש ולמתח הקיים בחתונה בפריים טיים עם כלה שהוא אינו מכיר, חיים שחזר בשאלה בגיל 18 יתגבר על חשש נוסף ויחזור אל משפחתו הדתית כדי להודיע להם על חתונתו הלא שגרתית. האם הם יצליחו לקבל את בחירתו, על אף הבעיה הלכתית שיש בעניין?  עד שתגובתם תשודר, קבלו בינתיים הצצה מהפרק:

(הסרטון באדיבות קשת 12)

כזכור התכנית 'חתונה ממבט ראשון', מפגישה זוגות לראשונה מתחת לחופה והופכת אותם לזוג נשוי. זאת מבלי שום היכרות מוקדמת שנעשתה בין החתן והכלה או המשפחות, אלא על סמך התאמה של צוות מומחים מטעם התכנית שהמליצו על השידוך בין הזוגות- מבחינה פסיכולוגית, גנטית ועוד. לאחר החתונה עוברים הזוגות לשישה שבועות, 42 ימים של חיים משותפים ומתועדים, שבסופם הם צריכים להחליט -האם ימשיכו לחיות יחד או יבחרו לפרק את החבילה.

את התכנית שמשודרת לראשונה בישראל, מנחה עידו רוזנבלום. כאשר את טקסי החתונה בין הזוגות בתכנית צפוי עורך יותם יזרעאלי, שעורך טקסי חופה וקידושין בארגון "הויה", מחוץ למסגרת הרבנות.

הפרק ישודר הערב בתכנית שתשודר בשעה 21:00 בקשת 12.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
בושה. זילזול בנישואים ומעודד להתגרש. למה שהמשפחה שלו
... | 16-11-2017 7:18
תקבל את זה ???