הקרב על השלט: מי הערוץ שזכה באחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר?

הקרב על השלט: מי הערוץ שזכה באחוזי הרייטינג הגבוהים ביותר?

הקרב על הרייטינג עלה אמש שלב, כאשר רשת וקשת החליטו לשדר באותו הזמן את תכניות השירה שלהן- אז מי ניצח בגדול: הכוכב הבא או אקס פקטור? ומי נשאר רחוק מאחור? 

אקס פקטור או הכוכב הבא: מי ניצחה בגדול?
  המנצחת בקרב (צילום מסך)

לאחר הפיצול של ערוץ 2, הקרב על הרייטינג הופך לגדול ובולט מתמיד. החדשות הטובות שהזוכים הגדולים, הם הפעם אנחנו הצופים, כשהמפסידים הם הערוצים שלא יצליחו לספק מספיק תוכן מעניין שימשוך מספיק צופים.

אתמול הקרב עלה שלב, כאשר החליטו רשת 13 וקשת 12 לשלוף את כל הקלפים על השולחן ושידרו באותו הזמן את תכניות השירה המובילות שלהן, זאת במטרה לגרור את הצופים עד הקצה ולהכריע בקרב המשמעותי על הרייטינג. לשמחת קשת 12, התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" היא המנצחת הגדולה עם 18.7 אחוזי רייטינג, כשמאחור "אקס פקטור" של רשת, עם 13.7 אחוזי רייטינג.

 

 

מאחור נותרו ערוץ 10 (14) עם כתבת תחקיר סוערת של "פנים אמיתיות", שזכתה ל-9 אחוזים מהרייטינג והותירה את תאגיד השידור "כאן 11" עם 3.1 אחוזי רייטינג בלבד.

ברצועת החדשות, חדשות 2 בקשת 12 הובילה כצפוי עם 12.8%, לעומת רשת 13 עם 8.5%, חדשות 10 עם 9.2% וחדשות הערב של כאן 11 עם 2.8%.

ברצועת הלילה, הובילה "הצנרת" של רשת 13 עם 10.2%, לעומת "היום בלילה" של קשת 12 5.9%, "נפלת חזק" של ערוץ עשר עם 4.7% ו"היהודים באים" של כאן 11 עם 3.0%.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו