יגאל להב נגד מועצת יש"ע: "ניהול מביש ופוגעני" - סרוגים

יגאל להב נגד מועצת יש"ע: "ניהול מביש ופוגעני"

ראש מועצת קרני שומרון יגאל להב שהתמודד על ראשות מועצת יש"ע, הודיע על פרישתו מהמירוץ לתפקיד ומהחברות במועצה. להב הבהיר בחריפות: "אני מוציא את עצמי מהארגון שאינו מכבד את האחר ואינו רוצה בנוכחותי"

יגאל להב נגד מועצת יש"ע: "ניהול מביש ופוגעני"

ראש מועצת קרני שומרון, יגאל להב, הודיע היום (חמישי) על פרישתו מההתמודדות לתפקיד יו"ר מועצת יש"ע וממועצת יש"ע. זאת, לנוכח התנהלות הנהלת הארגון בבחירות לראשות המועצה שאמורות להתקיים היום. לאור החלטתו, המועמד הרלוונטי הוא ראש מועצת קדומים חננאל דוראני, שהגיש הבוקר במפתיע את מועמדתו.

בהודעה שמסר לראשי הרשויות במועצת יש"ע על החלטתו ציין  להב כי התנהלות חלק מהמועצה וחלק מראשיה היתה מבישה ופוגענית.

להב הבהיר בהודעתו כי " התבשרתי טלפונית על ידי חננאל על פניות שנעשו אליו להתמודד – אחרת יוחרמו הבחירות על ידי חלק מכם. לא תיארתי לעצמי כי החשש מהאחר מביא להתבטאויות מסוג זה".

להב משמאל (צילום: Mark Neyman/GPO)

לדבריו, "הצעתי את מועמדותי לנוכח הצורך שנוצר בהובלה לאחר הודעת אבי רואה על פרישתו מהתפקיד ומתוך אהבתי למועצת יש"ע ולדרך שייצגה או שחשבתי שהיא מייצגת. באתי לחבר ולא לפלג, ולהוביל לשינוי המתבקש כל כך בימים אלו, הוסיף להב.

לבסוף הצהיר כי "לאור המציאות העגומה שבה נתקלנו בחודשיים האחרונים – ששיאה התגלה אמש במידור חלק מראשי הרשויות בהצבעה ונמשך באופן מביש ופוגעני בהתבטאויות היום אני מוציא את עצמי מהארגון שאינו מכבד את האחר ואינו רוצה בנוכחותי. תודה למי שתמך בי עד היום, דברי להב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו