הביג בן בשיפוצים? קבלו 3 תחליפים לאתרים הכי שווים בלונדון - סרוגים
חוץ לארץ, טיולים, תוכן שיווקי

הביג בן בשיפוצים? קבלו 3 תחליפים לאתרים הכי שווים בלונדון

היא אולי העיר התיירותית המרכזית והמרגשת ביותר באירופה, ואי אפשר למצות את כל מה שיש לה להציע לנו בטיול אחד. הנה 3 אטרקציות מרכזיות שתוכלו לעשות בעיר הגדולה גם שהביג בן המפורסם בשיפוצים. לונדון כן מחכה לכם

הביג בן בשיפוצים? קבלו 3 תחליפים לאתרים הכי שווים בלונדון

חופשה בלונדון היא תמיד רעיון טוב, ומדובר בעיר מלאה באטרקציות ואתרים שווים

לונדון היא עיר הבירה של אנגליה ושל הממלכה המאוחדת כולה, ומדובר באחת הערים הגדולות, המוכרות, התיירותיות והאהובות ביותר בעולם כולו. תיירים מכל רחבי העולם עולים על טיסות ללונדון לכל אורך השנה, וכמובן שגם מקומו של התייר הישראלי לא נפקד. האטרקציות בלונדון הן רבות מאוד, וחלקן מוכרות מאוד וחלקן פחות. עם זאת, אחד מסמלי העיר מבחינה תיירותית, שעון הביג בן המפורסם, נמצא כבר לא מעט זמן בשיפוצים וקשה ליהנות ממנו ומהמראה הייחודי שלו, ואין יכולת להיכנס אליו. אז נתנו לכם כאן כמה אפשרויות לאטרקציות אחרות שיכולות להעביר לכם ימים שלמים בעיר.

אם אתם מחפשים אטרקציה תיירותית מרכזית שאינה הביג בן, לכו ללונדון איי

ממש בגדה ממול של נהר התמזה מהביג בן, נמצא אחד המוקדים התיירותיים המרכזיים שיש ללונדון להציע – הלונדון איי. מדובר בגלגל הענק המפורסם והגבוה, שאליו עולים וזוכים בנוף ייחודי לעיר כולה, בימים עם ראות טובה. ההמתנה בתור נראית מאיימת למדי, אך למעשה הרבה מאוד אנשים עולים בכל פעם על הגלגל הענק, ולכן היא עוברת מהר מכפי שנדמה. הסיבוב על הגלגל הענק אורך כעשרים דקות עד חצי שעה מקצה לקצה.

קמדן מרקט נותן חווית שוק מדהימה, מגוונת ואותנטית, שאפשר להעביר בה ימים שלמים

אחד מהמרכזים התיירותיים המוכרים פחות, אך האהובים יותר בלונדון, הוא שוק קמדן. שוק קמדן נמצא בשכונת קמדן בחלקו הצפוני של החלק המרכזי של לונדון, והגישה אליה היא נוחה מאוד ברכבת תחתית. השוק עצמו הוא שוק עצום, עם מספר שווקים שונים שלכל אחד מהם אופי משלו – שוק אוכל תיירותי מדהים, שוק פשפשים אותנטי עם מגוון מוצרים עתיקים וחדשים גם יחד, שוק אופנה נרחב של אופנת רחוב, שוק מוצרי תיירות ומזכרות לונדוניות, ועוד מגוון רחב מאוד של אפשרויות. אפשר להעביר ימים שלמים בשוק – ואנחנו מעודדים אתכם לעשות זאת, מאחר ומדובר באחת החוויות היפות של העיר.

אוהבים הארי פוטר? אתם חייבים לסגור לעצמכם סיור באולפנים

אמנם לא מדובר בדיוק בלונדון אלא בווטפורד הסמוכה לה, אבל מדובר בנסיעת רכבת קצרה מאוד שתוביל אתכם למקום שבו חלומות של מיליוני מעריצים מתגשמים – אולפני הארי פוטר. האולפנים בהם צולמו הסרטים המפורסמים, המבוססים על סדרת הספרים האייקונית, הם חוויה מרהיבה לכל מעריץ של הסדרה – ויש הרבה מאוד כאלה. כדאי מאוד להזמין מראש סיור במקום, ולשמור לכך לפחות 4-5 שעות ביום שלכם, וגם לא מעט כסף למזכרות ומרצ'נדייז.

אפשר להעביר שבועות שלמים ולא למצות את כל מה שיש ללונדון להציע לנו

לונדון היא אולי העיר התיירותית המרכזית והמרגשת ביותר באירופה, ואי אפשר בעצם למצות את כל מה שיש לה להציע לנו בטיול אחד. נתנו לכם 3 אפשרויות מרכזיות, אבל בשביל לתכנן טיול מהנה אתם צריכים הרבה יותר מזה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו