שיחת פיוס? שי ניצן נפגש עם רבנים בציונות הדתית - סרוגים

שיחת פיוס? שי ניצן נפגש עם רבנים בציונות הדתית

המשנה לפרקליט המדינה, שי ניצן נפגש היום בלשכתו, עם רבנים בציונות הדתית. בשיחה הועלו טענות על מדיניות האכיפה ביהודה ושומרון וכן ההתקפות האישיות מצד גורמי ימין נגד שי ניצן. לא הושגה הבנה מלאה בכל הנושאים אך סוכם כי הצדדים ימשיכו את ההידברות ביניהם.

author-image
שיחת פיוס? שי ניצן נפגש עם רבנים בציונות הדתית
  מנסה להתפייס? שי ניצן (פלאש90)

היום (ד') נערכה במשרדי פרקליטות המדינה פגישה בין המשנה לפרקליט המדינה והאחראי על אכיפת החוק ביו"ש לבין רבנים מהציונות הדתית, כך מפרסם אתר Ynet.

בפגישה השתתפו ראש ישיבת אור עציון ומרכז ישיבות בני עקיבא, הרב חיים דרוקמן, ראש בית המדרש למורים מהו"ת, הרב אלישע וישליצקי, וראש ישיבת אביב התורה בנחלת יצחק, הרב מיכה לוי. עוד השתתף בפגישה עו"ד חיים פלק מעפרה.

בנוסף לשי ניצן נכחו מטעם הפרקליטות גם המשנה ליועץ המשפטי לממשלה, רז נזרי, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, שוקי למברגר, והפרקליט הצבאי הראשי, האלוף אביחי מנדלבליט.

הרקע לפגישה נבע מההתקפות האישיות ומהאיומים נגד ניצן, בשל מדיניות אכיפת החוק הקשוחה שהוא מנהל ביהודה ושומרון.

פגישה עניינית ונוקבת

ניצן, אחראי בין השאר על פתיתת החקירה נגד הרב דב ליאור ועל מעצרו המביש במחסום המנהרות ושל הרב יעקב יוסף. בנוסף אחראי ניצן על צווי ההרחקה המינהליים נגד תושבי יצהר, חברון ואש קודש המרחיק אותם מביתם לתקופות ארוכות.

רק אתמול, הבאנו ב'סרוגים', מכתב ששלחה מנהלת ארגון זכויות האדם ביש"ע, אורית סטרוק, בו היא מאשימה את ניצן במדיניות המפלה לרעה את המתיישבים היהודים ביהודה ושומרון.

שי ניצן: בחן את עצמך "האם אני מפלה?"

לפי גורמים במשרד המשפטים, התקיימה הפגישה באווירה פתוחה תוך הפגנת כבוד הדדי. הצדדים הציגו את עמדתם בנוגע להתרחשויות האחרונות וניהלו "שיח כן ונוקב". עוד מסרו במשרד המשפטים כי כי לא הושגה הבנה מלאה בכל הנושאים, אך הדיון הוגדר כשיח "ערכי, פורה ומקיף".

בסופה של השיחה הוסכם כי המגעים בין הצדדים יימשכו, וניסיונות ההדברות יתחדשו בקרוב.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו