'הגשש' שוב משתלח:"הדוד- ביטנים הורסים את המדינה" - סרוגים

'הגשש' שוב משתלח:"הדוד- ביטנים הורסים את המדינה"

השחקן גברי בנאי, שבעבר כינה את שרת התרבות מירי רגב 'בהמה', התראיין לאתר 'וואלה' לרגל עשור למותו של פולי משלישיית הגששים, ותקף בחריפות את חבר הכנסת דוד ביטן

'הגשש' שוב משתלח:"הדוד- ביטנים הורסים את המדינה"
  (צילום: פלאש 90)

השחקן גברי בנאי, שבעבר כינה את שרת התרבות מירי רגב 'בהמה', התראיין לאתר 'וואלה' לרגל עשור למותו של פולי משלישיית הגששים, ותקף בחריפות את חבר הכנסת דוד ביטן.

בנאי, שלא חושש להתבטה פוליטית אמר: "אמא שלי הייתה אומרת, אם המשוגע לא היה שלנו, היינו צוחקים. אני מאוד עצוב, אבל אני במיעוט. הייתי רוצה מדינה אחרת. הייתי רוצה יותר תרבות משרי התרבות. מגיע לנו יותר. יש פה יופי של עם ויופי של מדינה, אבל מגיעים ביטנים כאלה והורסים. ממש הורסים. שיהיו בריאים".

בנאי נשאל גם לגבי המתיחות בינו לשרת התרבות מירי רגב, אותה כינה בעבר "בהמה", ואמר: "לא השלמתי איתה כי לא רבתי איתה. שתעשה מה שהיא רוצה. היא ממילא עושה מה שהיא רוצה. הכל אצלה מבוים. הכל מתוכנן. היא יודעת בדיוק מה היא עושה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
10 תגובות - 10 דיונים מיין לפי
1
התבטאויותיו של גברי בנאי
זאב נעמן | 26-10-2017 19:56
מכמני הלשון של גברי בנאי מוכיחים לכל בר תרבות, שהוא רחוק מכל סממן תרבות. שימשיך בדרך הזאת כדי להוכיח לכל השפויים במדינה שזו תהיה סכנה למדינה אם טיפוסים כמוהו מגזע ה"קיביני מאט" יגיעו חס וחלילה לשלטון!!
2
שיחק בטומאה של גבעת חלפון. אז תשתוק מחטיא הרבים
סלים ווארזה | 26-10-2017 22:34
בנאי בפרס היתה משפחה של צדיקים כמו שאהוד ואביתר התחילו לחזור, ומאיר זל, לא כמו הווקומית המסריחה מארץ לא נהדרת ומצב העומה[האומה].. לא כמו שנהייתם חלקכם כאן אנשי תאטרון של רומא ,ושאר ירקות ,אז מי אתה שתדבר על מירים רגב , שמנסה להלחם בסרחנים והצבועים
3
הומור השבוע
גבריא ל | 27-10-2017 1:43
יכול להיות שגם אמירותיו האלה של מר בנאי הן המשך לבדיחותיו והצגותיו.
4
הגששים היו גזעניים מאז ומתמיד..
י | 27-10-2017 20:47
מערכונים שהגחיכו את המזרחיים.
5
מר בנאי...
פרופ' יש פתרון | 29-10-2017 8:56
זה שאתה בדרן לא הופך אותך למבין בהכל! ואם אתה אדם ישר מה אתה עושה בארץ ישראל כי לפי הערבים כל ארץ ישראל שלהם וזה כולל גם את הבית שלך..אז כל מי שחושב שיש חלק בארץ ישראל ששייך לערבים אז שיחפש ארץ אחרת כדי לעבור לשם!!! הנוסחה היא זה או שהכל שלהם או שכלום לא שלהם..נקודה!
6
מי שיודע לדקלם טקסטים ולהציג אינו הוגה דעות
מאן דאמר | 29-10-2017 17:25
אז אל תתבלבל. ואל תשכח לצאת מביתך הכבוש בעין הוד (עין חוד) ולתת אותו לערבים ויורשיהם שעדיין חיים באזור.
7
החטא ועונשו
| 29-10-2017 19:00
גברי בנאי וחבריו שמח ליראות איך עיניכם כלות מול ביטנים ואמסלמים. אי אפשר שלא לומר לכם באופן פשוט וישיר אתם העונש של עצמכם.
8
איש שידע להצחיק והפך לפתאטי
צחקני | 29-10-2017 22:45
גם אני נהניתי בשעתו וצחקתי מאוד מהשלישיה שאליה השתייך פולט השטויות הפתאטי. עשיתי הרבה כסף מכולנו והחלטת שמוקיון יכול להיות גם חכם וטעית בגדול. גם אויל מחריש- לחכם ייחשב. כשקראת את הטקסטים של אלוני ויוסי בנאי, צחקנו, עכשיו כשהטקסטים שלך, אנו מבינים שמצחיק אינו בהכרח חכם. מה שכן, אתה גס רוח שבמקום להתמודד, אתה מגדף ויורה ביוב. פתאום עלה על דעתי שתוכל למכור למשטרה חומר בואש למכתזיות שלה. לא מאוחר לידום!!
9
לא מצחיק ולא הצחיק
שמואל | 30-10-2017 23:21
איזה מצחיק הוא היה אפשר להגיד נושא הכלים שלהם את כל המערכונים למעשה עשו פוליקוב ושיקה
10
אמירות של בנאי
ונטיל | 05-12-2017 8:58
האמירות של בנאי מזכירות המידת מה את אמירותיו של גרבוז. כבוד רב ההאמירות האלה לא מביאות - אך גורמות להבנת 2 דברים: 1. בנאי אינו טוב מאלה שהוא נופל עליהם. 2. אמירות כאלה נוסח האמירה של של טופז רק מרחיקה את מצביעי המחנה הציוני. אף אחד אינו אוהב אמירות גזעניות. ולכן עצת חינם לגברי בנאי - סגור ונצור את פיך.